21 Eylül 2013 Cumartesi

imdaaaaaaaaattttttt yardım.

             Ahşap  boyama yappan değerli arkadaşlar bir sorum ve bir de sorunum var ...
Ben de herkes  gibi dekoratif mühürlere bayılıyorum.Hemen bi tane aldım.Araştırdım-yorumlara baktım akrilik boya değil, stamp kullanılması tavsiye ediliyor.Ben de bi  heves  Tchibo'dan aldım 12' li stamp. Tasarladığım takı kutusunu bir güzel boyadım,  resimleri dekupe ettim.Mührü aldığım stampla bastım.Kurumasını bekledim.Tam eskitme aşamasına geçtimki şok fırçayı sürdükçe mühür silindi silindi silindi  sonuç:mührün silindiği yer açık  renk diğer yerler eskitme.şimdi nasıl düzelticem  mühürü hangi boyayla kullanıcam... lütfen yardım edin. işte  kutunun resimleri





nasılda uğraştım bilseniz.alttaki çizgiler ppeçete  deseni.Peçete dekupajdan önce gölgeleme falan yaptım resmin orjinaline benzetebilmek için.Kullandığım dekopaj resmi de

 işte bu  resim  kutuya küçük gelince biraz değişiklik yaptım... mühür silintilerini  kapatmanın bi yolunu bulup kutuyu tamamlayıp yeniden paylaşırım resmini ,  yeni fikirlere de açığım.

1 yorum :

  1. Evetttt hala bloğundayım, bloğumda sorduğun soru ile düşmüştüm bloğuna ve sorunun ana kaynağına ulaştım artık. :))

    Bloğumda cevaplamıştım buraya kopyala yapıştır yapayım :))

    Ben objeye uygun renkte akrilik boya kullanıyorum. Ponpon süngeri boyaya batırıp fazlalığını alıp pat pat vuruşlar yaparak mühüre sürüyorum ve kurumadan objeye uyguluyorum.

    Ama boya kurumadan çabucak mühürü yıkamak lazım aksi halde boya mühürün aralarında kurursa desen bozulur.

    Aslında siyah renk mühür boyası aldım ama kullanmayı beceremedim, boyanmış objede çabucak kurumuyor. Bir keresinde kurudu diye üzerine vernik sürerken mühür boyası dağıldı. Mühür boyası kullanılacaksa biraz bekletip üzerine su bazlı verniği fırçayla sürmek yerine sprey vernik kullanmak gerekiyor.

    YanıtlaSil