24 Ocak 2015 Cumartesi

şifonyer bitti


        Herkese mutlu hafta sonları benden haberler var.Allah olmayan herkese nasip etsin kuzularımdan çok güzel karneler geldi Günlerdir  kızlarımın odasındayım ben daha önce abileriyle aynı odada koğuş hesabı kalıyorlardı ve odada hiç oyun alanı kalmıyordu. Abimizi ayırdık  bebekliklerinde farklı yer ve zamanlarda aldığım  mobilyaları boyadım bir güzel  renkleri onlar belirledi sadece şifonyer tam  olarak bitti resimlerin kötülüğü için affedin beni ancak bu kadar oldu ıık durumu yetersiz olduğu için.




İnternetten perde halı ve cici birer battaniye aldım farklı mağazalardan.  Kargo geldiinde sürpriz mağazanın resimlerinde pudra gibi toz pembe gibi görünen halı ve perde basbayağı capcanlı embe çıktı  battaniye mağazadaki resimdekiyle aynı pudra ama pembemsi tatlı bir renk.Halı ve  perde neyse ki  aynı renk.Hemen yatak örtüsü araştırmaları başladı  kumaşlar alındı dikilmeye verildi.  Bitmeyen  ve devam eden boyama ileri aşağıda kızlara mobilyayı  beyaz alma niyetindeyim  o zamana  kadar renklilerle hevesimizi  alalım.Çalışma masası venge rengiydi, şifonyer sarımsı krem berbat bir  renkte ve küçük komidin bağırtkan bir yeşil şimdiki halleri bunlar.sandalyeye de el attık  minderi değişecek  daha çok işim var.Odamız tam bitmedi bir sürü şey var yapılacak bitince düzgün fotolar atacağım söz.unutmadan chalk paintle boyadım boyayı kendim hazırladım rulo fırça kullandım.Bu konuda bilgi edinmek için turuncuoda ya bakınız harika bilgiler yer alıyor kendisine verdiği bilgiler için çok  teşekkür ediyorum.





Odamızı süsleyip püsleyip tekrar çıkacağım karşınıza sevgiler...



işler bekler kaçtım ben.

36 yorum :

  1. Harika olmuş çok beğendim ellerinize sağlık.Mutlulukla kullanılsın

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık,çok güzel olmuş...tam bir prenses odası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım biten işlerrle tekrar paylaşacağım.sevgiler...

      Sil
  3. Çok beğendim. Hazırlık aşamasında da görmüştüm. Bütünüyle harika . Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nahide hanım sevgiyle kalın...

      Sil
  4. Ellerine sağlık abla com sandalyenin kilifinikumaşlar kapla değişik olur .can sıkıntısına neler yapıyor güzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sandalye için kumaşlar aldım yenilenecek canım teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  5. gülü güle kullansın kuzularınız:))) karnelerine gelincede tebrikler darısı kızımın başına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karne dediysem kızlarr kreşten oğlum okuldan çok mutlu ettiler beni darrısı kızının başına canım.teşekkürr ederim sevgiler...

      Sil
  6. Nasıl güzel olmuş canım benim, ne kadar yoruldun kimbilir. Ama keşke biraz daha aydınlık olsaydı, ben detay severim demiştim ya, incelerdim bir güzel:) Bundan sonrası senin kuzulara: Annenizin kıymetini bilin, üzmeyin hep sevin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar' ım aklıma da geldi Bahar kız sorar diye çalımalar bitince senin için daha ayrıntılı resimler paylaşırım söz sevgiler...

      Sil
  7. cesaretinize hayran kaldım:) çok güzel olmuş elinize sağlık...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümü kararttım Nilgün hanım çok eskiydiler kaybedecek bi eyim yoktu yapamazsam nasılsa alacağım dedim ama bu halleriyle beş sene daha kullanılırlar he halde on yıl kullanmıştık.sevgiler...

      Sil
  8. Ellerine sağlık, yepyeni olmuş. Seve seve kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Mutlulukları görülmeye değerdi gerçekten.sevgiler...

      Sil
  9. Egenin şirin bir kasabası gibi rengarenk ve şirin olmuş. Ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ufak tefek süslemelerle güzelleşecek bakalım.sevgiler...

      Sil
  10. Çok şirin olmuş, bitmiş halini merakla bekliyorum :) Güle güle kullansın cicilerini kuzucuklar :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tekstil ürünlerimiz duvar süslemelerimizle yeniden çıkarız karşınıza sevgiler...

      Sil
  11. Her biri ayrı ayrı, çok güzel olmuş. Nasıl şirin gözüküyorlar anlatamam. :)
    Perde ve halı da bence gayet güzel olmuş, güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekstil ürünleriyle daha da renklenecek çarşıya dönecek Ersin çok zevklisin sen tamamlanınca da eleştirilerini duymak isterim arkadaşım.teşekkür ederim.

      Sil
  12. çok güzel olmuş eline sağlık,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. vay vay nede güzel olmuş devamınıda dört gözle bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elifim daha neler var beklemede kal canım sevgiler...

      Sil
  14. Cesaretine hayran kaldım. Çok da beğendim. Çocukların çok şanslı senin gibi anneleri olduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım diğer iş ve işlemlerden sonra yeniden burada olacağım.sevgiler...

      Sil
  15. Çok çok güzel olmuş çocuklar kimbilir nasıl sevinmişlerdir bitmiş halini merakla bekliyorum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Meltemciğim böyle zevkli arkadaşlarım beğendiyse benim için tamamdır o iş.sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle kuzuları tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum. Oda çok şık ve sevimli görünüyor şimdiden.mobilyalar harika olmuş. Ellerinize sağlık. Kuzularda güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.sevgiler...

      Sil
  18. Önce o güzel karnelerin sahiplerin kutluyor ve yanaklarından öpüyorum:)) Size gelince Ezem haım, yapamadığınız bir şey var mı, acaba? Oda şimdiden harika görünüyor, ellerinize sağlık. Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel sözlerinizle her zaman bana verdiğiniz destek için çok zarifsiniz Gülay hanım araya sıkıştırdığım bir sürpriz çalışmam var haberiniz olsun.sevgiler....

      Sil
    2. Minyatür kokusu aldım sanki:)) Sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
    3. geliyor geliyor çok zormuş gerçekten görünce gülmek yok ama....seviyorum sizi çok.

      Sil