4 Ocak 2015 Pazar

DIY kavanoz değerlendirme

           Herkese merhabalar Yeni haftamızda hepinize sağlık,huzur ve kolaylıklar diliyorum.Ne iyi geldi bu dört gün tatil değil mi oğlana beslenme hazırlama derdim yok, kızlara ne giydirsem ne yedirsem derdi yok, geç kaldım erken gittim derdi yok.Hobilerimle keyif çattım.İlk  olarak şu çöpe gönderemidiğim yaparım bir şey diye biriktirdiğim kavanozlarımı boyadım bitirdim.


            Bu postun başrol oyuncusu yeni aldığım porselen boyama kalemi altın rengi.Geçenlerde bir  arkadaşım için bir kupa boyadım acayip keyifli bi  şey heveslenip birkaç renk daha aldım Tahtakale Hobi online mağazadan.Yazım çizim boyama oldukça amatör evet ama yine de ben bayıldım.


            Kalp figürünü çok seviyorum, aşkı da hadi tema  bu olsun dedim canım  nasıl isterse boyadım.Önce anamel boyayla kavanozumu pon pon fırça yardımıyla  pıt pıt boyadım  üç katta istediğim görüntü  oluştu sonra kalemle biraz saçmalayıp bu desenleri  çizdim resimlere yansıtamadım hava  kapalı ve karanlık gerçekte altın  efekti çok daha güzel görünüyor.Bu kalemle ne boyanırsa boyansın güzel olacak gibi bakalım.Ürün reklamı gibi  oldu  ama niyetim  o değil ben gibi merak edip cesaret edemeyenlere fikir  olur belki  diye anlatıyorum kişiye özel hediyeler  hazırlanabilir, isim yazılabilir ne bileyim  hayal dünyasının sonu yok işte.



           Kavanozlarımın ilki porselen boyama kalemlerimin, ikincisi tekstil kalemlerimle keçeli kalemlerimin, üçüncüsü de fırçalarımın ev sahibi oldular.


                Atmayalım değerlendirelim geri dönüşümle hem biz, hem dünyamız kazansın.


            Başka çalışmalar da var tamamlandıkça  yayınlanacak.Benden  şimdilik bu kadar Umarım beğenirsiniz sevgilerimle...

20 yorum :

  1. cok guzel olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı ziyaretinizle beni mutlu ettiniz.sevgiler...

      Sil
  2. Canım çok güzel yapmışsın ellerine sağlık. İnan benimde böyle pratik bir şeye ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  3. Harika olmuslar.Ellerinize ssglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Deryacığım.sevgiler...

      Sil
  4. Çok şirin olmuşlar, ellerinize sağlık. Bu kalemlerden bizleri de haberdar ettiğiniz için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülay hanım birilerine bir yararı dokunur inşallah.sevgiler...

      Sil
  5. çok güzel olmşlar ki elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretinizle mutlu ettiniz beni hoş geldiniz.sevgiler...

      Sil
  6. geri dönüşüm can'dır! sende pekala enfes şeyler üretmişsin.. altın rengi kalemin senin ellerine geçince sonuç çok başarılı olmuş.. diğerlerini de merakla takipteyim..
    okula ve işe de start verildi hadi bakalım.. şubat tatiline kadar başarılar olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuş acayip gaza geldim bekle sen bekle.sevgiyle...

      Sil
  7. Beğenilmez mi, harika olmuşlar, ellerine sağlık:)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacığım sevgiler...

      Sil
  8. Tatil çok iyi olmuş :) Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil deyince elim ayağım dolaşıyor onu mu yapsam bunu mu diye ama çabucak bitiveriyor.teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  9. Yine harika bir iş çıkarmışsınız :) Bayıldımmm! :) Elinize sağlık nefis olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim böyle zevkli arkadaşlarımdan bu sözleri duymak gerçekten harika bir duygu.sevgiler...

      Sil
  10. LOVE yazısına ve kalplere bayıldımm üstelik gayet profesyonelce. Ne kadar yeteneklisin ablacığım ya maaşallah sana. Sıradan objeler ellerinde harikalara dönüşüyor :) Çizimim iyi olmadığı için porselen kalemi işine hiç girmedim. Biraz geliştirebilirsem denerim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bu güzel yorumlarınla beni acayip motive ediyorsun, bu kalemleri denemek için çizimin iyi olması gerekmez al eline karala ne kadar eğlenceli olduğunu bilsen bırakamazsın canım tavsiye ederim.sevgiler...

      Sil