16 Ocak 2015 Cuma

ve bir paket daha ...

Herkese iyi haftasonları diliyorum iş yerinde bir paket daha yakaladı beni  şirin  mi şirin.benim için 2015 çok güzel başladı böyle devam etmesi için  dua ediyorum.
kargo görevlisi: Züleyha hanım
ben:buyrun
görevli:Paketiniz var
ben :beklemiyorum 
görevli:benim olsun o zaman 
ben: hayııııııııııır
görevli:ne çok sevenin var  imrendim abla üç defadır sürpriz paket taşıdım bir sürü de beklediğin.
ben: ağzım kulaklarımda çok şükür  dedim.
paket sevgili Keyaki' den.Defterleşme etkinliğinde eşleştiğim blog arkadaşımdan.


İçinden çıkanlar da bu tatlı bardak altlıkları.çarpı  işi.


Kuşlar çok sevimli.heyecanla bakıyorum tatlı bir sürpriz daha.Gül desenli sedef dokulu  küpeler nasıl seviyorum bunları mavisi vardı bende tekini afacanlarım kırmıştı yenisi geldi ne şanslı bir kadınım.Ama bu bardak  altlıklarını kıyamam kullanmaya çay dökülür falan sevmelik olarak saklayacağım galiba.Keyaki ne kadar güzeller çarpı işini bilmiyorum ama çok  beğeniyordum benim de çarpı işi cicilerim oldu  çok  teşekkür ederim arkadaşım mahçup ettin beni. Bunları şablon olarak kullanıp ben de işleyebilirmiyim ki denemeli.


Zarif bir de notu var.Çok teşekkür ederim gerçekten çok mutlu ettin beni.


Sevgiler...

12 yorum :

  1. Ne kadar sıcacık ve samimi duygular. Böyle zamanda insan bu türlü şeyleri çok arıyor. Paylaşımın için teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir duygu bir de sürpriz olursa tadından yenmez oluyor.sevgiler...

      Sil
  2. Begenmenize cok sevindimmm :) Kupeler konusunda zevkinizi bilemiyordum ama onlari da begenmissiniz, cok mutlu oldum gercekteeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim hepsini canım inan beni çok mahçup ettin çok teşekkür ediyorum tekrar.sevgiler...

      Sil
  3. Hediye almak büyük zevk, vermek ise daha da büyük zevk. Yapan ellere sağlık, güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın hediyeleşmek dostlukları pekiştiren çok tatlı bir paylaşım bence.teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  4. Ay hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yıl sana hep böyle sürprizlerle gelsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hepimiz için sağlık mutluluk ve bol sürpriz getirsin inşallah.sevgiler...

      Sil
  6. Bardak altlıklarını ve küpelerini güle güle kullan ablacığım. Kargo görevlisi sana heep mutluluk taşısın :)
    Bir de kimliğe pvc kaplayan yerlerde bardak altıklarına pvc kaplatıp daha rahat kullanabilirsin. Küçük bir tavsiye :) Ancak etaminin sıkı işlenmiş olması gerekiyor bozulma olmaması için. Ben etamin vosvos kitap ayracına öyle yapmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkı işlenmişler bir araştırayım varsa burda öyle bir yer hemen kaplatayım çok teşekkür ederim canım güzel dileğin ve harika fikrin için.sevgiler...

      Sil