13 Ocak 2015 Salı

Etkinlik hediyem geldiii !


        Herkese merhabalar bildiğiniz üzere Masal Yıldızının yeni yılda temiz sayfa defterleşme etkinliğine katılmış ve sevgili Keyaki ile eşleşmiştim.Bu gün gelen paketim ondan.heyecanla açtım.



 
            İşte hediyelerim çok zarif bir notla birlikte.Keyaki ile bu etkinlik sayesinde tanışmıştım puantiyeleri görünce çok çok mutlu oldum bayılıyorum biliyorsunuz.Hatta kızlarım 23 Nisanda yüzümüzü boya dediklerinde onları bile yüz boyasıyla puantiyelemiştim o derece yani.


            Kalemlere ne demeli çok tatlılar kullanamam boynuma asar gezerim, bu ciciler yetmezmiş gibi birde şu çok tatlı kokan balmlar var ya ondan göndermiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.



          Defteri açıyorum içinden tatlı bir kız portresi, karakalem çalışması yapılmış ve soruyorum Keyaki bu güzel kız senmisin?


           Son olarak Masal Yıldızıma bu güzel etkinliği düzenlediği ve beni kabul ettiği için, sevgili Keyaki' ye bu gün mesaimi ağzım kulaklarımda tamamlamama sebep hediyeleri için çok teşekkür ediyor kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.


sevgiler...

14 yorum :

  1. Defterin ve kalemlerin cok ciciymis Zuleyha Abla. Iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Yok cizimdeki kisi ben degilim oyle ara sira ciziyorum da sizinle de paylasmak istedim :)

    Begenmenize cok sevindiiiim. Guzel gunlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmek mi bayıldım çok teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamzeciğim bu hafta da hediyelerimle hava atmakla geçiyor çok tatlı bir paket daha var paylaşılacak.sevgiler...

      Sil
  4. Puantiye ye ben de bayılırım, çok güzel bir defter ve kalemler :) Güle güle kullan :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun diyeceğim ama en güzeli benim defterim.sevgiler...

      Sil
  5. güle güle kullan hediyelerini canım, ben de puantiyeyi çok seviyorum, kızım olsa ben de onu da puantiyelerdim herhalde :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de tam bu aralar kızlarımın odasında puantiyeler içindeyim bitince paylaşırım inşallah.sevgiler...

      Sil
  6. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var Takipteyim :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz teşekkür ederim güzel sözlerinize geleceğim mutlaka.sevgiler...

      Sil
  7. Zülüşcümm yine boş durmamış şirin şirin şeyler yapmışsın ellerine, emeğine, göz nuruna sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ama bunlar hediye geldi ben yapmadım.sevgiler...

      Sil