23 Mart 2015 Pazartesi

İlham perilerim kaçtı a dostlarrr !!!

          Herkese merhabalar uzun  zamandır yokum buralarda çok özledim kendime  bir bahane uydurup iki lafın belini kıralım  istedim.Öncelikle  hepimize sağlıklı  mutlu bir hafta diliyorum.Bir aydır illet  bir griple mücadele ediyoruz küçükler tam atlatabilmiş de değil.her  ne kadar uzmanlar ve devlet  büyüklerimiz salgın  yok dese de ilçemizde Domuz gribi vakaları ve ölümler yaşandığını duyunca  anne olarak çok korku, kaygı  yaşadım Allah  kimseye göstermesin.Biz bir şekilde atlattık ama minik kuzularım  tam iyileşti  derken ateşle öksürükle beni çok korkuttu.Kreşten sürekli yeniden bulaştı.Biraz toparlandılar çok şükür.işte bu  can sıkıntılarından her daim  kafama  fikirler  yükleyen, kalbime sürekli üret yap yakıştır okları saplayan ilham perilerim kaçtı gitti meçhule...


          Şeytanın  bacağını kırayım dedim anneme yaptığım ikinci peçetelikle, bu çalışmayı yaptım yanlar ve üstü peçete dekupajı.takip eden arkadaşlarım bilir beni  küçük de olsa obje değişik teknikler uygulamayı severim fakat bu ruh haliyle ancak bu kadar  yapabildim.


   İçinde çok sevdiğim ipek  transfer desenini uyguladım.Annemin zevkine uygun mor  renk ağılıkta.annem kırmızı, mor yeşil renkleri çok sever inşallah beğenir.



Bu günlük bu kadar kaçan ilham perilerim için bir öneriniz varsa lütfen  bana da söyleyin.Sevgiler...

25 yorum :

  1. Canım çok geçmiş olsun, aman dikkat et. Büyükler atlatıyo da çocuklar hastalanınca anne birt kez daha hastalanmış oluyo.
    Bu ilham perilerinin kaçmış hali mi:)) Annen bayılacak bence, ellerine sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Baharcığım annelik böyle bir şey canım bana gelsin hastalığın dedikçe de hırsızlara gitsin cevabını aldım masumlardan çok şükür iyiyiz artık
      sevgiler...

      Sil
  2. Ellerine sağlık canim cok güzel olmus ısallah birdaha hastalaanmazsiniz gecmis olsun yine sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gamzeciğim desteğinle hep yanımdasın.sevgiler...

      Sil
  3. geçmişler olsun canım... bende geçen hafta ciddi bi boğaz enf. geçirdim 10 tane iğne yedim düzeldim:) çocuklarda çarçabuk iyileşsinler inşallah amin.
    peçeteliğe haksızlık etme gayette yaratıcı olmuş işte..
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sebuşum sana da çok geçmiş olsun canım işte bu yüzden benim kışı sevmeyişim ama hiç üstüne alınmıyo bir düşmedi yakamızdan mis gibi baharı yaşayalım.sevgiler...

      Sil
  4. Geçmiş olsun, çocuklar kreşe başlayınca sık sık hastalanıyorlar, tam iyileşti derken yine yine :( peçeteliğin çok güzel olmuş, anneciğin de güle güle kullansın, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracığım evet kreş beni en çok hastalık yüzünden yordu bu sene belki bağışıklık kazandırmıştır bilemiyorum seneye durum ne olur.sevgiler...

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım.Bir anne olarak seni çok iyi anlıyorum.İnşallah tam olarak atlatırsınız hastalığı.Ellerine sağlık çok güzel olmuş peçetelik.Annen iyi günlerde kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacığım evlatların bahsi geçtiğinde bile duygusala bağlıyoruz Allah hepimizin evladını korusun.sevgiler...

      Sil
  6. Geçmişler olsun, uzun ve zor bir kış oldu sanki. kızımın anaokuluna başladığı ilk yıl 4 ay hastalıktan gidememişti. En son geniz eti alınıp, kulaklara tüp takılmıştı. O yıldan sonra çok şükür ayakta atlattı hastalıkları. İlhama gelince, o arada özgürce takılıyor işte ama annen kesinlikle çok beğenecek hediyesini, ellerine sağlık canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Molacığım teşekkür ederim evet çok uzun bir kış hiç bitmeyecek gibi geçen yılda yaz zor geçmişti dünyamız yaşlandı hayat giderek zorlaşıyor okula kreşe yeni başlayan çocukların hastalığı bitmek bilmiyor gerçekten geniz eti iri bademcik sorunumuz var ben de fırsat kolluyorum aldırma işi için.sevgiler...

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Aaah o hastalık benim evede uğradı kızlar hafif atlattı ama ben 2 gün yattım Allah hepimize acil şifalar versin inşallah.Peçeliğinede bayıldım bende yaptım iki tane biride annemin seninki kadar güzel değiller ama fena sayılmaz yakında yayınlarım ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim sorma bizi fena sarstı amin canım bütün hastalarımıza şifa diliyorum ben de.Güzeldir güzel emek kokar, sevgi kokar çalışmaların eminim.teşekkür ederim canım.sevgiler...

      Sil
  9. bu hasta halinizle bile böyle güzel şeyler ortaya çıkartmışınız ya ne diyem, güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beni cesaretlendirdiniz.sevgiler...

      Sil
  10. bu hasta halinizle bile böyle güzel şeyler ortaya çıkartmışınız ya ne diyem, güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  11. Acil şifalar dilerim, geçmiş olsun. Çocukların hastalığı anneyi ne çok üzüyor, bilirim.
    Peçetelik kutusu nefis olmuş. Yakında bütün ilham perileri etrafında dönmeye başlar, merak etme :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım ufak ufak uğruyorlar bir çalışmam var bitince paylaşılacak...sevgiler...

      Sil
  12. çokkk geçmiş olsun. biz büyükler kolay atlatamıyorken küçüklerin işi hepten zor. acil şifalar .bu ilham perileriniz kaçmış haliyse otrup ağlamalıyım bence :)

    YanıtlaSil
  13. Kaçmasın kaçmasın periler... :)

    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim keyifle okuyorum yazılarını.sevgiler...

      Sil
  14. öncelikle çok çok geçmiş olsun.bir haftadır yatan hasta biri olarak çok iyi anlıyorum benden sonra kızımda şimdi hasta ve o öksürdükçe içim eriyor:(((
    peçeteliğe gelince kesinlikle ilham perisi orada ama size görünmeden gelmiş:))çok şık ve güzel.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da gelmiş geçmiş olsun arkadaşım prensesine de...annelik hem güzel hem zor.Teşekkür ederim ziyaretinle beni mutlu ettin.sevgiler...

      Sil