8 Mart 2015 Pazar

Cam boyama işlerine genel bakış...

                  Herkese  merhabalar dışarıda hava çok güzel biz evde dinlenmedeyiz oldukça dirençli boğaz enfeksiyonuyla mücadelemiz devam ediyor çocuklarım,eşim ben oldukça zor ve yorucu hastalık dönemindeyiz yavaş yavaş atlatmaya başladık bu gün herkes normal olarak uyandı günlerdir kızlar ağlaya sızlaya  uyanıyorlar ben de halsiz düşünce  tahammülümün tükendiği hissine  kapılıyordum ki düzelmeye başlamalarına çok mutlu oldum azıcık dertleşelim istedim bu arada da eski işleri paylaşmaya devam edeyim bu gün çoğu geri dönüşümle hayata kazandırılmış  cam kavanozlarımla karşınızdayım takip eden arkadaşlarım zaten biliyorlar ama ya geçerken şöyle bir uğrayalım diyenler işte buyrun...

Mutlu haftalar...





















15 yorum :

  1. Hepsi çok güzeller :) ben bu polimer kille süslediklerinin ayrıca hayranıyım. Emeğine, zevkine sağlık canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracığım vaktim olsa neler yaparım da işte zaman.sevgiler...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun:(( Annenin ve çocukların aynı anda hasta olması, çok zor. Allah yardımcınız olsun. Yaptıklarınızı böyle bir arada sunma fikriniz çok güzel oldu. Kaçırdığım güzellikleri bu sayede yakalamış oldum:) Hepsi birbirinden güzel ve zevkli olmuş. Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum biz direndikçe hastalık da direniyor bırakmadı yakamızı hala zorlanyoruz.sevgiler...

      Sil
  3. Acil şifalar dilerim.
    Böyle bir arada, hepsi ayrı güzel, sergi gibi olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ancak toparlanıp dönebildim aranıza sevgiler...

      Sil
  4. fimo dan yaptıklarına bayılıyorum hele ayıcıklı bi başka güzel sanki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yerim seni ben canım arkadaşım beni hatırlatıp gülümsetiyorsa güzel yüzünü ooooh bana her yer Paris.sevgiler...

      Sil
  5. Ne marifetli işler:)Maşallah canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Feyzacığım yeni yeni gelebildim buralara tek tek geliyorum ziyarete ne ciciler yapıldı bakayım.sevgiler...

      Sil
  6. Nasıl ince ayrıntı hepsi, nasılda tek tek uğraşıyorsun inanılır gibi değil. Bak her şeye cesaret ederim ama senin bu inceliklerini yapamam. :)) Çok güzel işler yapıyorsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ersinciğim de yok kardeşim yok eşin benzerin acayip yeteneklerle donatılmış gencecik bir insansın inşallah çok çok çok başarılı olacaksın.sevgiler...

      Sil
  7. Nefis olmuşlar.Sanki masal kitabından fırlamış gibiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep hanım hoş geldiniz.sevgiler...

      Sil
  8. bende fimodan takı çalışıyorum ama sizinkiler gerçekten çok çok hoş olmuş ellerinize fikrinize sağlık

    YanıtlaSil