21 Ocak 2015 Çarşamba

ıvır zıvır işlerimle merhaba...

       Herkese merhabalar.Keyifler yerindedir inşallah.Bir fırsat bulmuşken yarım yamalak bir şeyler yazayım dedim şu aşağıdaki teneke kutuları kızlarımın puantiyelerle doldurduğum odalarında ıvır zıvırlarını dekoratif bir şekilde saklamaları için  anamel  boyayla boyadım.Peçete dekupajı ve puantiyelerle süsledim.
  
     
       Kalemlikleri bir arkadaşımdan yürüttüm  boyasız krom renkteydiler odaya uyum sağladılar hafta sonuna kadar boyayıp verniklediğim şifonyerin çekmece kulplarına vidalarına  ev sahipliği yapıyorlar şifonyeri  de açık turkuaza boyadım kulplara  peçete dekupajı mı yapsam diye düşüne düşüne takamadım ama karar da veremedim.


         Gelelim evde bir sürü yarım iş varken, iş yerinde bilgisayarımı formata gönderirken yedeklediğim flaş belleğim kırılıp kullanılamaz hale gelmişken, masamın üstünde bekleyen evraklar yığılmışken bir delilik esti neden dikiş dikemiyorum diye bi dolu kumaş sipariş ettim onlar gelene kadar bekleyemem  tez canlıyım  açtım makineyi kullanma kılavuzundan  baka baka ayarlayıp keçe,pamuklu kumaş,denim kombininden şu bebeği diktim kızıma.Daha önceleri elde dikerek keçeden kapı süsleri yapmıştım ama makinede ilk.En küçük  parçalara kadar makinede diktim bir sürü hata bir de korkuyorum elimi kıstırırım  iğneyle cart diye, mantığa aykırı  ama elektronik eşyalarla aram  hiç iyi değil.

       
         Komik  gelecek size biliyorum öyle hırs yaptım ki kalıp  çıkarayım falan yok makinenin başında kesip oracıkta diktim ve aile efradına tek  tek sorup puanları aldım eşim her zamanki gibi önce ben edasıyla bırak boş işleri  söküklerimi dik dedi puan vermedi, ben kendime 10 üzerinden 8 puan  verdim kızım benden de cömertti o mutlulukla onyüz puan veriyorum anne dedi. Sizden de  görelim  puanları ...yeni hedefim dekoratif kırlentler dikebilmek ahşap boyamaya da devam yarım bir sürü obje var.


         Çarpık bacakları,giydirip çıkarabileceğimiz tulumu çilli yanaklarıyla bir çiflik kızımız oldu başarmanın keyfi,en güzel anne ilan edilmenin mutluluğuyla hepinize  huzur dolu geceler diliyorum.sevgiler... 

26 yorum :

  1. Bebek çok tatlı olmuş ablacığım. Kızların keyifle oynasın :)
    Bence de kulplara peçete dekupajı yapmalısın. Çok yakışacaktır :)
    Şifonyerin bitmiş halini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım şifonyer de ahım şahım bir şey değil ama bitince paylaşırım inşillah beklemede kal tatlım.sevgiler...

      Sil
  2. Bence de böyle bir anne en iyi puanı almalı :)). Gerçekten yazıyı okuyunca tezcanlı olduğunuz belli oluyor ve hamarat. Benim elimden gelmiyor bu tip şeyler, ben anca yemek yapıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Yemek yapmayı çok seviyorum ama kış günlerinde pratik şeylerle geçiştiriyorum okulda yorulan bebelerin erkenden uykusu geliyor.Hobi saatlerim genelde onlar uyuduktan sonra başlıyor.

      Sil
  3. Elinize sağlık. Biz kadınlar böyleyiz işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim motor takılmış gibi yaşıyoruz hayatı...

      Sil
  4. Teneke kutular da bebekte gayet şirin olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Bebeğe ben de onyüz verdim :)) Çok şirin olmuş, pes etme devam et derim. :)
    Tenekelere bayıldım ve evet kulplar senin elinden geçmeli :))
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutluluk kattı bu günüme verdiğin puan canım.Kulplarla uğraşacağım bakalım.sevgiler...

      Sil
  6. İlk deneme için hele de kalıpsız gayet güzel yapmışsın bebeği, kızlar yaşadı desene :) kutular da çok şeker olmuş, şifonyeri de çok merak ettim, kulplarda peçete dekupajı hoş durabilir. Bitince paylaşırsın artık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracığım keçe olunca kumaş kesmek dikmek kolayda kenardan atan kumaşlar çook zoor makineyi bir çözebilsem ovarlok falan kolaylaşacak ama.Şifonyer konusunda beklentileri yüksek tutmayalım düz maviye boyadım paylaşırım bitince sevgiler...

      Sil
  7. onyüz milyon puan verdim bende kızın gibi:) dikiş işinden hiç anlamam ama sen gayet biliyormuşsun gibi güzel bir bebek yapıvermişsin.. kutular da şahane olmuş,
    ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım şimdi bu tatlı sözlerinle gaza geldim tekrar yapacağım tasarlıyorum kafamda.sevgiler...

      Sil
  8. Bebeğiniz harika olmuş. Ellerinize sağlık. Sökükler konusunda eşiniz bizimkiyle aynı fikirde. Elbiseler, etekler dikiliyor ama minicik sökkler dağ gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok el atacağım bu dikiş işine sizin gibi ustalardan kopya da çekerim arada.Kocaya hak veriyorum aslında o kadar sökük var ki onları dike dike öğrenirim bu dikişin A sını B sini:) sevgiler...

      Sil
  9. Süper süper süper olmuş, ben çok sevdim, dikişin acemi mi bilmem ama hayallerinin olmadığına eminim,ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bahar ne güzel sözler bunlar canım arkadaşım.sevgiler...

      Sil
  10. dikiş bilmeyen biri bu kadar güzel bebek yapabiliyorsa acaba bilse nasıl harikalar yapacak
    bayıldım.birşey soracağım bu arada metali akrilik boya ile mi boyadınız boya çıkmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sevindim beğenmene daha bir sürü şey var kafamda da azıcık gündüzler uzasa...Anamel boyayla boyadım canım metalleri akrilik boya tutmaz.sevgiler...

      Sil
  11. yüz üzerinden yüz canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Elif özledim seni arkadaşım.sevgiler...

      Sil
  12. Çiftlik bebeği çok şirin olmuşellerinize sağlık :-)
    http://minicaramel.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık abla m

    YanıtlaSil