1 Ocak 2015 Perşembe

Küçük şeyler...




          Herkese  iyi tatiller diliyorum, yeni yılımız hayırlı uğurlu olsun inşallah.Geçen  hafta çok tatlı bir paket almıştım hatırlarsanız blog arkadaşım sevgili masal yıldızından cici bici hediyeler göndermiş beni çok mutlu etmişti, düşünsenize birbirimizi hiç tanımıyoruz,görmedik sadece karşılıklı blog yazıp okuyoruz birbirimizi, bir sürü zahmete girerek bana çeşitli hobi malzemeleri gönderdi hiç tanımadığın  biri tarafından böyle önemsenmek ne güzel bir duyguymuş o koca şehirlerde bir sürü ahbabım varken ve onlar hiç sormamışken.Ben nasıl kalkarım bu iyiliğin altından şimdi ee bir kac gün de izinliyim, zamanımı neyle  değerlendirdim peki.Bu tatlı zarif arkadaşıma küçük bir paket hazırladım.O günlerde yatılı misafirim vardı resmini çekemediklerimi Masal Yıldızı' nın paket eline ulaştığında yayınladığı posttan arakladım.İşte buyrun, polimer kille yaptığım çalışmalarımı sevdiğini biliyordum onun için özel bi şey yapmalıydım ama ne bir  sürü fikir uçuştu kafamda sonunda şu aşağıdaki süslü çay kaşıklarını yaptım.Çayına sevgimi katsınlar diye.İlk denememdi.



Çiçeği burnunda bir avukat o.Birçok kötü olayla karşılaşacak belki de haksız olduğunu bile bile savunmak zorunda kaldığı şahsiyetler olacak işte o zamanlarda kalbinin yumuşaklığını çoğu zaman saklamak zorunda kalacak, haddim olmayarak kaya parçasına benzetmeye çalıştığım  bu taş kalp kolyeye bir mesaj yüklemiş oldum.Vintage tarzı kuş yuvası yüzüğü  hazırladım.







































Şu aşağıdaki anahtarlığı da Masal Yıldızı bloğundaki rozetten esinlenerek yaptım sürekli yanında olacak bizi boşladığında ona arayı fazla uzatma yaz  bloğa hatırlatması yapacak.Çaktırmadan baskı kuruyorum Esra çok cici kartlar hazırlıyor, eva bebekler yapıyor, çok güzel defter süslemeleri ve daha neler.....


Esracığım  fastfood tüketmeni tavsiye etmiyorum ama minyatürü zararsız seni gülümsetmesi için.Otobüs duraklarında beklerken, otobüste yolda sıkılma stres at onunla.


minik ev anahtarlık, yamuk yumuk minik ev figürünü seviyorum o da sevsin istiyorum.


İşte bu kupayı da Esra' yı hayalimde canlandırdığım bir ortamda basit figürlerle ilk kez denediğim porselen kalemiyle boyadım, fırınladım, ya canım çok beğendiğini yazmış ama çok amatör bence.Olsun taşıdığı duygu önemli değil mi zaten.Aslında karikatür çizmişim tatlı bir anı olarak hatırlanmasını diliyorum.




Bir kaç kırtasiye malzemesi, seramik hamurundan yaptığım balıklar deniz kabukları bir dal parçası ekledim malzeme yoksunuyum  ama deniz kenarındayım öldük mü yani illa malzeme de yollayayım dedim, canım kış günü bu ne diye şaşmıştır ama yazın yaparsın sen de...Hepsini çok keyif alarak yaptım, içine sevgimi kattım.

        Bu da paketimiz.Masal Yıldızı paketini almış ve benim için çok çok özel sözler sarfederek bloğunda yayınlamıştı nasıl heyecanla bekledim eline ulaşmasını çok beğendiğini yazmış mutluluğuma mutluluk katmış inceliği için teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

15 yorum :

  1. hepsi çok güzel, gerçekten blog yazmak insana insan kazandıran bir mecra :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim katılıyorum misal sen her gün neşeme neşe katıyorsun yazılarınla :) sana da mutlu yıllar canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yaptıklarınıza bayıldım, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Yaptıklarınıza bayıdım..Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mutlu ettiniz beni ne güzel söylemişsiniz birbirimize destek olarak diye evet ben de geliyorum ziyaretinize.sevgiler...

      Sil
  5. HARİKA İŞLER ÇIKARMIŞSIN CANIM.ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacığım.sevgiler...

      Sil
  6. Hiç tanımadan bir şeyler hissetme duygunuza ben de katılıyorum. Bu blog dünyası çok ilginçmiş, bunu yeni yeni anlıyorum. Belki güleceksiniz ama ilgiyle takip ettiğim bazı blogların sahiplerini -ilginç bir şekilde- hiç tanımadığım halde seviyorum ve onların kötü insan olabileceğine ve kötülük yapabileceğine inanmıyorum. Tuhaf değil mi? Örneğin masalyıldızı ile sizin aranızda olanlar...İnanın bu beni duygusal olarak çok etkiledi ve her ikiniz adına çok mutlu oldum ve heyecanladım.
    Yaptıklarınıza gelince hepsi birbirinden güzel ve kişiye özel olmuş. İEllerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanım evet benim de tanımadığım ama çok sevdiğim insanlar var her yayını okurken az çok kişiliği de hissediyorum siz de onlardansınız sizi çok seviyorum ne kadar sevgi dolu bir insan olduğunuzu biliyorum mesela, ne kadar zarif olduğunuzu da.sevgiler...

      Sil
  7. böyle bir paket alsam bende havalara uçar ve kendimden geçerdim.her biri titizlikle düşünülmüş yaratıcı ve şık parçalar.daha ne olsun.ellerinize sağlık.bayıldım bayıldımmmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım güzel sözlerinle beni çok mutlu ettin sevgiler...

      Sil
  8. Züleyha Ablacığım ilk denemem dediğin şeylerin hepsi birer sanat eseri inan ki :) Günlerdir çıkarıp çıkarıp seviyorum bu cicileri, kalemler dışında hiçbir şeyi kullanmaya kıyamadım doğrusu :) Gönderdiğim iki-üç peçete ile bu güzelliklerin hiçbirini hak ettiğimi düşünmüyorum açıkçası. Asıl sen bin bir zahmete girmişsin benim için.. Ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Bu kadar özenle hazırlanmış bir paket almamıştım daha önce. Emeğine, yüreğine sağlık. Her şey güzel kalbinin dilediği şekilde olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek kıyamamak güle güle kullan canım eskiyince yine yaparım zevkle.Hem yokluktan çektiğimi bilsen bana çok hak verirsin inan çok daha fazlasını hak ediyorsun bana göre bir de önce sen başlattın bana ne yaptım yapacağım yaparım ne kadar teşekkür etsem az.Paketleme işlerini çok seviyorsun ya özene bezene daha ne paketler hazırlarım ben sana cici arkadaşım.sevgiler.

      Sil
  9. Hoş geldiniz.ne güzel bir etkinlik değil mi geleceğim ziyarete.sevgiler...

    YanıtlaSil