7 Ocak 2015 Çarşamba

Durum bildiriyorum: Zülüş çoook mutlu...


       Herkese mutlu  huzurlu akşamlar diliyorum.Hava gerçekten çok soğuk en güneyimiz böyle soğuksa Doğu ve İç Anadolu'yu düşünemiyorum Allah yardımcıları olsun.Çok çok mutlu günler geçiriyorum çokça şımartılıyorum darısı hepinizin başına diyorum.Bu sabah iş yerinde 2014 yılı arşiv işlerinin ve yıllık istatistiğin stresimi tavan yaptığı bir anda kapı çaldı içeri kargo  görevlisi kucağında paketle geldi bana doğru yürüyor şaşırdım buyrun bile demedim masama bıraktı kimden gelmiş diye sorguluyorum imzalıyorum poşeti yırtıyorum gülüyorum naralar atıyorum garibim bana şaşkın şaşkın bakıyor.Canım arkadaşım blog dostum Masal Yıldızı' ndan geliyor daha da şaşırdım bu tatlı kız  daha bir hafta önce hediye göndermişti.Büyük kutuyu açtım içinden bu özenle hazırlanmış paketler çıktı aaaa ben bu paketleri onun bloğunda görmüştüm, demek  benden bahsediyormuş ya Ankaralara gidip bi koşu sarılıp öpesim geri  iş yerine gelesim geldi anlatılamaz bir sıcaklık.  

       
            Heyecanla açtım içlerinden şu  aşağıda gördüğünüz harika şeyler çıktı.Çiçekli kadife dokulu çok  güzel bir kart  yazmış çok zarifsin canım arkadaşım.


             Boyamayı çok istediğim ama bir türlü elime geçmeyen kitap kutu karar verdim bile kızlarımın doğum bileklikleri,ilk saçları,tırnakları,ultrason resimleri gibi özel şeylerini muhafaza için anı  kutusu olacak.Odalarını süsleyecek.



Bu şirin bardaklarda sıcacık çaylar içilecek ve Masal Yıldızı hatırlanıp onun için iyi dilekler, dualar sıralanacak.

   
             Bu minicik tatlı melek biblosunu nasıl koruyacağım benim afacanlardan hiç bilemiyorum görseler çıldırırlar.Çok tatlı kucağında da hediye paketi var kutusu da çok tatlı, Transfer kiti var bir de çok işime yarayacak şeyler düşünmüşsün canım gerçekten çok mahçup oldum.


               Peçeteleri de çok sevdiğimi  biliyor bu peçete de harika kavanoz mu  süslesem tepsi mi bu  tatlı pastalarla?

         
         İşte şu aşağıdaki de resim kitabı bazı videolarda görmüştüm internetten araştırmış  bulamamıştım  daha önce,ilçemizde renkli çıktı alma imkanımız yok malesef  en çok da resim sıkıntısı çekerim ben, bu kitabı görünce sevindim,utandım, karıştım bir sürü masraf etmişsin canım nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum sana.Desenlerden  bir kaç tanesini göstereyim mi size 


       Vintage,  retro tarzı objeleri çok seviyorum o da bunu biliyor ve bu kitapta beni benden alan harika resimler var.




           Daha bir sürü resim var içinde ama çalışmalarımı yaptıkça paylaşacağım sizinle, veee siz bütün bunları okurken ben  de  tatlı çay bardağımda sıcacık çayımı içiyor olacağım Sevgili Masal Yıldızı' nın karşısına hep  güzelliklerle dolu yollar, yıllar, dostlar çıkarması için Allah' a dualarda dileklerde bulunarak.Canım arkadaşım çok teşekkür ediyorum, iyi ki çıktın karşıma, seni seviyorum.


Sevgilerimle...

22 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel hediyeler almışsın, en az senin kadar mutlu oldum senin adına, hepsini güle güle güzel projelerinde kullan :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım çok güzel işler çıkacak pek yakında.sevgiler...

      Sil
  3. Zuleyha Ablacigim begenmene gercekten cok sevindim :) senin verdigin emegin yaninda az bile. Daha once denemedigin malzemeler olmasina dikkat ettim isine yarayacak bir sey olsun diye. Yapacagin guzel isleri merakla bekliyorum, senden kopya cekmek icin:)
    Daha birbirimizi hic gormeden blog vesilesi ile kurulan bu sevgi emin ol karsilikli:) Guzel sozlerin, dualarin icin cok tesekkur ederim. Allah her zaman senin gibi iyi kalpli insanlarla karsilastirsin insaallah.
    Bardagi hemen kullamana da ayrica cok sevindim. insaallah bir gun karsilikli icmek de nasip olur. Cok cok opuyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım nasıl da mutlu ettin beni hepsine ayrı bayıldım.Evet sabırsızlanıyorum hafta sonu proğramıma ekledim bile kitap kutuyu inşallah bir aksilik olmaz.Sen daha güzelini yaparsın var ya bu kitaba sahip olmak hayal bile edemediğim bir şeydi.Hava çok soğuk demliyorum çayı bardağımla keyfini sürüyorum daha bir lezzetli geliyor çaylar neden acaba...inşallah karşılıklı içeriz çok görmek istiyorum seni çok sevgilerimi gönderiyorum bir kucak öpücükle:)

      Sil
  4. Bu mutlu günde sevincine ortak oldum hop gidiyorum:)
    sen sevilmeyi hakkediyorsun!
    öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuş sıcacık dostluğun için iyi ki dahil oldun buralara canım öpüyorum seni.sevgiler...

      Sil
  5. Resim kitabı dekupaj kagıtlarımı bu şekilde satılıyor aydınlatır ne olursunuz böyle defterlermi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu resim kitabı zannımca ithal hobi ürünlerinden oluyor canım.Çok kaliteli kağıtlar her sayfa koparıldığında açılıyor A3 boyuta dönüşüyor.Dekupaj çalışmalarında ,scrapbook kart ve albüm çalışmalarında ve farklı bir çok işte kullanılıyor.Kombinli değişik desenler içeriyor.Türkiyede nerelerde bulunur bilmiyorum internet mağazalarında çok aradım bulamadım ama tatlı arkadaşım bulmuş göndermiş ağzım kulaklarımda.

      Sil
    2. Harikaaa , güzel projelerde kullanman dileğiyle böyle arkadaş hepimizin başına ;)

      Sil
    3. Teşekkürler canım duana da amin diyorum yürekten çok şanslıyım ben.sevgiler...

      Sil
  6. Canım güle güle kullan hediyelerini, senin maharetli ellerinden neler çıkacak bunlarla kim bilir. Öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım teşekkür ederim canım kızlarımın odasında küçük çalışmalar yapıyorum tam da istediğim renkler,desenler oldu tamamlandıkça paylaşacağım.(Ben de senden kopya çekeceğim:)) kocaman bir öpücük kucak dolusu sevgi gönderiyorum sana.

      Sil
  7. bende bu kitaptan istiyorum nerden aldın masal yıldızı?:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradaysan bulabilirsin zannımca arkadaşın sayfasına girip öğrenebilirsin canım.sevgiler...

      Sil
  8. Gercekten harika hediyeler.Iyi gunlerde kullanmaniz dilegiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bakalım neler çıkacak ortaya.sevgiler...

      Sil
  9. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. Blogum: http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz geç farkettim ben de gelirim elbet.sevgiler...

      Sil
  10. Blogunuzu gezerken paketleri gördüm :)) ve kendime aynen şunu dedim '' Bu paketler Masal Yıldızı'nın elinden çıkmış.'' tabiki haklı çıktım :)). Hepsini iyi günlerde kullanın çok şanslısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tatlılar değil mi teşekkür ederim hoş geldiniz.sevgiler...

      Sil