29 Ağustos 2014 Cuma

ahşap boyama ev poşetlik.

       Herkese merhabalar yazdan çok sıcak bir haftayı daha  yedik hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. Bu gün yayın konumuz poşetliğim.Ev poşetlikleri çok beğeniyor yapmak istiyordum fakat kapı pencereyi bir türlü bulamadım.hatırlarsanız bir yayında bahsetmiştim ve sevgili arkadaşım Elifçe DİY DİY bloğunun sahibesi Elif bana alıp gönderebileceğini söylemiş beni havalara uçurmuştu ki  ben poşetliği boyamış kapı pencere bulamayınca da hayal kırıklığı içinde yarım öylece atmıştım bir kenara,gelip geçtikçe üzülüyodum arkadaşım kargoyu gönderdiğini yazmış bana,  koştur koştur gittim  aldım bi açtım paketi  harika peçeteler minik  lazer kesim dekupajlar nasıl mutlu etti beni bu sürpriz anlatamam.Elifim nasıl bir dertten kurtardın beni ben ki başladığı işe en fazla iki  gün sabredebilen tezcanlı bir kişilik yani...Kendisine sonsuz teşekkür ederim  katkısı büyük oldu.Elif eskileri yenilemeyi seven eski püsküleri farklı fikirlerle hayata kazandıran arkadaşım, eğer hala bakmadıysanız mutlaka uğrayın fikirlerinden faydalanın derim ben. İşte bu  ciciler bana  gönderdiği diğer hediyeler.O  kadar güzeller ki arayıp bulamadığım  bir sürü harika peçete sarılırım öperim  bunları ben.








Poşet kutusuna gelecek olursak aslında tuğla tekniği yapmaya çalıştım ama benimki bayağı sıvasız kerpiç ev oldu öyle iri boyamışım tuğlaları.Çatı yapımında kullanılan malzemem de yoktu,uygun şablonum da ben de kırmızı eva sünger kağıdını  kesip kullandım sonra kırmızıya boyadım.
 Biraz da ayrıntılara bakalım mı?Kapı pencereyi mumla eskitme yaparak boyadım.Diğer bütün aksesuarları  polimer kilden elde şekil vererek yapıp fırınladım.yeşil alan aslında seramik hamurundan.bahçeli bir evim olsun bahçesinde çocuklarımın oyuncakları olsun.Biraz yaşanmışlık ekledim evime,kapı önünde terlikler yanda çöp hatta çöpün üstünde kedi.Kedilerim  de Eliften.Bir alışveriş sepeti ekmek süt domates.

 Çitleri de hamurdan yapıp ahşap efekti vermeye çalışarak boyadım boyama tamam ama şekil şemal bir garip, dekuppaj  yapsam iyi olurmuş ama resim yok.Çitteki  kedişe ne  demeli ,bir de rüzgar gülümüz var.
 bu yanına peçete dekupajı yapıp üstüne çit yaptım güya...Pencerelerimde adını sanını bilmediğim çiçekler.
 geldik mi sona...

işte benim mutlu evimin hikayesi böyle umarım  uzun anlatımla sıkmamışımdır sizi hepinize
 sevgiler gönderiyor Elifçiğime tekrar tekrar  teşekkür ediyorum.

24 yorum :

  1. şapşahane olmuş ellerine sağlık, hele üstündeki o minik figürler tam yemelik:) peçetelere de ayrıca bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuş.Hobilerin kardeşliği polimerle boyama kardeşmiş meğer.sevgiler.

      Sil
  2. Ezem yaratıcısın, beceriklisin, süpersin valla, bayıldım o kapı önündeki oyuncak ve terliklere. Ellerine sağlık, sana da mutlu bir haftasonu diliyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hayallerimdeki ev.sevgiler...

      Sil
  3. Harika olmuş, bayıldım, her ayrıntı düşünülmüş ve tasarlanmış, kısacası çok çok güzel , ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülya.Mutlu ettin beni sözlerinle sevgiler...

      Sil
  4. Ba-yıl-dım:) Nefis olmuş canım, senin farkın bu, bildiklerini tek projede birleştirebiliyorsun, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar mest oldum güzel yorumunla canım teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  5. Harika olmuş gerçekten, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretinizle beni çok mutlu ettiniz.Sevgiler...

      Sil
  6. Her ziyaretimde hissettiğim bu heyacanınızı hiç kaybetmeyin ne olur:)) Yine nefis bir çalışma olmuş ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım çok teşekkür ederim sizin güzel yorumlarınız heyecanıma heyecan günüme mutluluk katıyor.Sevgiler...

      Sil
  7. çok ince bir çalışma canım elelrine sağlık.pakettekiler de harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacığım insanın böyle dostları olması çok güzel...

      Sil
  8. canım ya nekadarda ayrıntılı bir çalışma olmuş her baktığımda başka bir keşfediyorum ellerine sağlık.Benimle ilgili yazdıkların içinde ayrıca çok teşekkürederim onere ettin beni ancak böyle ufaktefek şeyler yollayabildim sevgilerle Allah a emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkür ederim hepsine ayrı ayrı, bayıldım çok sevdim hepsini, iyiliğin karşısında ezildim hediyelerin beni çoook mutlu etti evime baktıkça seni gülümseyerek anımsayacağım kesin.sevgiler...

      Sil
  9. Harika olmuş, insanda küçülüp evcilik oynama isteği uyandıran cinsten. Ne büyük emek ve hayal gücü, tebrik ederim. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gülay hanım hoşgeldiniz çook özlettiniz kendinizi sevgiler...

      Sil
  10. Ezem harikasın bayıldım çok güzel olmuş her detayı şahane çok begendim ellerine sağlık selamlar.....:)))

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim böyle maharetli arkadaşlarımın da onayından geçmişse bu iş tamamdır canım ağğzım kulaklarımda

    YanıtlaSil
  12. Çok yeteneklisin,çok hariksaın,çok,çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel yorumunla ağzım kulaklarıma vardı...sevgiler

      Sil
  13. süperr bayıldımm elinize emeğnize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlu ettiniz beni.gene gelin emi sevgiler...

      Sil