1 Eylül 2014 Pazartesi

DİY:Kara tahta

          Herkese  kocaman  gülümsemeli  bir günaydın.Geri dönüşüm  kara  tahta yaptım  nasıl mı işte şöyle.Ayakları kırılan  sehpamın üst kısmını bir  güzel zımparaladım önce  kalın zımpara sonra ince zımparalarla.İstediğim iki noktaya iki  delik açtım.Sonra  bir kat boyuna kuruyunca iki kat enine boyadım. Kenar çerçevesini kırmızıya.Üstüne  iki küçük kup kek resmi hamur kabartma  yaptım.

 Krema kısmı dolgun  görünsün diye güya mozaik jeli sıktım ama o  da ne jel bozukmuş bir türlü kuruyup şeffaflaşmadı  çatladı  tuhaf bir hal alınca  çareyi zemine  bi damlacık sıvı slikon sıkıp krema efektini sanat kiliyle şekillendirmede buldum.Hem daha boyutlu hem daha neşeli oldu Sizden  de fikir almak isterim.


 

 Bu günlük bu  kadar sevgiyle kalın...

27 yorum :

  1. Şapka çıkarılır, başka ne yapılabilir ki:)) Ellerinize ve fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandırıyorsunuz beni Gülay hanım çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  2. iyiki de çatlamış da sende çareyi sanat kiliyle şekillendirmede bulmuşsun! daha gerçekçi olmuş vallahi:) marifetli ve yaratıcı arkadaşım benim ellerine sağlık.. öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sebuş güzel sözlerine..sevgiler

      Sil
  3. Ellerine sağlık, bence de iyi ki çatlamış, sanat kiliyle daha güzel olmuş. Benim mozaik jeli de aynı oldu, sanırım bekledikçe bozuluyorlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Esracığım teşekkür ederim boyalarım bile bozulacak galiba bazılarında sıkıntı var sıcaktan mı nedir? Sevgiler

      Sil
  4. ellerine sağlık çok iyi çalışmışsın çok güzel olmuş sehpa üstü çok iyi fikirmiş arkadaşlardan böyle güzel değerlendirmeler görmek çok hoşuma gidiyor selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerine teşekkür ederim Ahşap Zamanı sevgiler kucak dolusu...

      Sil
  5. Helal olsun diyorum... Yaratıcılık bu işte,kırk yıl dursam aklıma gelmezdi, harika olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanım yokluk olunca bulunan her çöp üzerine 40 fikir beliriyor kafamda.sevgiler

      Sil
  6. Cupkeklere bayıldım çok güzel yapmışsınız...elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  7. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş ne iyi düşünmüşsünüz her ayrıntısı çok zevkli ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizin gibi zevkli birinden bunları duymak çok hoşş. sevgiler...

      Sil
  8. ayyy bende var öyle bişey tepsimi yapsam diyodum budaha iyi bir fikir çalıyorum fïkrini ona göre ellerine sağlık selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim söylemeyim söylemeyim dedim çatlayacağım ama benden sana sana küçük bi şey gönderdim eline ulaşıp ulaşmadığını merak ediyorum...

      Sil
    2. Sen ben gibi çöpçülere fikir olsun diye paylaşıyorum canım dene bence harika olur.Eminim çok güzel bir iş çıkaracağına.sevgiler.

      Sil
    3. nezaman yolladın işyerınemi yolladın tüh izinliyim ben ya inşallah arkadaşlarım almıştır çatlarım şimdi merakımdan

      Sil
    4. Evet canım kontrol ettim teslim edildi yazıyor arkadaşlarından biri almıştır o zaman yaaaa sürprizi kaçtı, çok küçük önemsiz şeyler Elif'im.sevgiler...

      Sil
  9. Çok beğendim ben, ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacığım beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  10. yaa çok güzel bu ben de yapcam yaaa :)))) çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seher beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  11. Bunları ne kadar da güzel yapıyorsunuz :)
    Dışarıda dünya paraya satılanlar halt etmiş :)ve onları tasarlayanlar gelip sizden ders almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu ziyaretiniz ve güzel sözleriniz beni çok mutlu etti.sevgiler...

      Sil