30 Eylül 2014 Salı

Ahşap boyama poşşetlik- 2

Fotoğraflardaki  görüntü kirliliğini affetmeniz dileğimle başlamak istiyorum  sözlerime günlerdir hava kapalı paylaşamadım sizinle bu poşetliği sizlerle azıcık ışık görünce hemen resimledim.Evet dekupaj resim yoksa fırçayla boyarım işte illa  kırmızı beyaz illa ekose istedi canım tamamen  el boyaması öyle bant falan uğraşmadım fırçayla çizdim.Bir de  polimerden minyatürler ekledim oldu.Bir malzeme tedarikçisiyle irtibata geçip bir kaç poşetlik ve kapı  pencere istedim yani dahası  var bu poşetliklerin taktımı takıyorum








Umarım beğenirsiniz işe gitmem lazım kaçtım ben sevgiyle kalın

20 yorum :

  1. çok güzel olmuş.şu polimer kili bende denemek istiyorum kolaymı?siz bir kursa giderek mi öğrendiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim polimer kille oynamak çok eğlenceli yo kursa gitmedim zamanla el alışıyor hayal gücünün de katkısıyla ortaya sevimli figürler çıkıyor.internetten birazcık araştırıp başlayabilirsiniz you tube videoları çok işinize yarayacaktır.merak ettikleriniz konusunda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.sevgiler

      Sil
  2. Ben senin bu poşetliklere bayılıyorum hele ki üzerinde kullandığın kendince yaptığın minyatürlere.. bu ekoseyi kendim mi yaptın dedin! vallahi resim yeteneği de var sende.. tebrik tebrik.. yapılanları resmedebilmek için gün ışığı şart dimi, e önümüzde kış işimiz zor hani:)
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilahi sebuş ben de senin bu tatlı yorumlarına bayılıyorum.Teşekkür ederim beni acaip motive ediyorsun arkadaşım.ben güney sahillerindeyim canım ışık sorununu çok sık yaşamıyorum aslında.kötü şans birkaç gün özletti güneş kendini.sevgiler ben daha çok öperim.

      Sil
  3. Süper olmuş, çok muntazam olmuş, nefis olmuş, ellerine sağlık ve şimdiden iyi bayramlar canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi zevkli becerikli ahşap boyama konusunda harikalar yaratan bir arkadaşımdan duyduğum bu sözlerle feci gaza geldim en kısa zamanda yeni işlerle burada olacağım.sevgiler.

      Sil
  4. Elboyama ekose super olmus nekadarda maharetli bir kadinsi sen yaaa ellerine saglik tatlim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım arkadaşım ilk pencereleri gönderdin boyadım çok sevdim ya bir sürü sipariş verdim başka poşetlikler için, senin inceliğinin payı büyük bak poşetliklere aşık olmamda.seviyorum seni.

      Sil
  5. İçine girecek poşetleri kıskanmamak mümkün değil:) Onlardan önce içine girip kafamı dinleyesim geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi insana huzur veren bir havası var.Çok tatlısınız teşekkür ederim öğretmenim.sevgiler saygılar selamlar...

      Sil
  6. Ay bayıldım, canlı renkler de var, harika detaylar da. Bak bak doyamadım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim insanın canı bazen canlı bazen pastel renk çalışmak istiyor iyi de oluyor değil mi?

      Sil
  7. Harika bir iş çıkarmışsın yine, bant kullanmana da gerek yokmuş zaten, ne kadar titiz çalıştığını bir kez daha anladım arkadaşım. Güle güle kullan, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esracığım öyle özlemişim ki ahşaplarımı durmadan boyuyorum ve heyecanla paylaşıyorum.sevgiler....

      Sil
  8. Minik minik, emek emek nasıl güzel bir emek çıkmış ortaya...O çizgiler nasıl o kadar muntazam?... Ne diyeyim ellerine, düşüncene sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanım en incesinden fırça edinmek akıllıca oldu.sevgiler.

      Sil
  9. ay ay ay, bu ne güzellik:) ellerine sağlık, bakmaya doyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili cafemola mola beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  10. Sizin bu yayını paylaştığınız gün uyumadan önce blogları gezerken bu sevimli poşetliği görmüş, maskeleme bantı kullanmadan yaptığınız ekose desenine hayran kalmış, ancak telefondan girdiğim için yorum yazmaya üşenmiştim. Siz bloğuma gelince hala yorum yapmadığımı hatırladım :) O gece rüyamda gördüm ben bu poşetliği. Düşünün o derece etkileyici bir çalışma :):) Ellerinize sağlık, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsettin beni masal yıldızı çok hoşsun,teşekkür ederim beğenmene sevindim mutlu bayramlar diliyorum sevgiler...

      Sil