6 Ekim 2014 Pazartesi

Ahşap boyama ekmek kutusu...



                  Herkese  merhabalar.Hepinizin mübarek kurban bayramını kutluyor ve hayırlara vesile olmasını diliyorum.Bayram tatili benim için  yeterli  olmadığı için memleketime gidemedim evimizde geçiriyoruz.Birkaç eş dost ziyareti sonrası evime çekilip bol bol hobiler  ve çocuklarımla vakit  geçiriyorum.Bir ekmek kutusu boyadım hamur kabartma,ctensıl  tekniklerini kullandım bir arkadaşım ekmeklik,poşetlik ve tepsi istemişti hepsi kırmızı beyaz birbirne  uyumlu ama takım olmasın dedi.Bir  önceki yayından hatırlarsınız kırmızı beyaz poşetlik  yapmıştım.İşte bu  ekmeklik de aynı mutfak için.kapakta  turta ve elmaları hamur kabartma çalıştım.Üstünde turta resmi var ama ben ekmekyazdım yazıyı da pitikare  desen  hamurla kabartma  yaptım.Buyrun seyrine...







Ben çok severek çalıştım bu kutuyu  umarım sizde sahibi de beğenirsiniz henüz  görmedi bu günlük benden bu kadar mutlu bayramlaaaaaaaaaaarrr...

24 yorum :

  1. harikaaaaaaaaaaaaaaaa :) şu stencil'ları bir alamadım ya :((( noktaları stencil ile yapıyorsunuz değilmi çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teekkür ederim Aycan.Bence en kısa zamanda ctencıl edinmelisin canım hem pratik hem tamamlayıcı desen çıkarıyor ben çok seviyorum.Puantiyeleri ponpon fırça arkası veya silgili kurşun kalemin silgili tarafıyla yapıyorum.daha minik istiyorsam toplu iğne başıyla boyayı suyla biraz inceltip elimdeki kalem veya iğne neyse boyaya batırıp pıt diye konduruyorum yüzeye kolay gelsin.

      Sil
  2. Kırmızı yeniden can bulmuş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülay hanım aslında bu tarz kırmızı beyazı neredeyse herkes çalıtı ben eksik kalmayayım dedim:) sevgiler

      Sil
  3. oooo kırmızılar puantiyeler daha ne olsun yine çok zevkli ve güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Hediyen henüz elime geçti yorumlarımı sonra yapcam öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım çok mutlu oldum yorumunla.Tek beklentim sahibini bulmalarıydı o da oldu seviyorum seni .

      Sil
  4. Canım harika görünüyor, kırmızıyı çok yakıştırıyorum ben mutfaklara. Arkadaşının da severek kullanacağını tahmin ediyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracığım ben de çok seviyorum o da inatla kırmızıyı seçti bakalım nasıl duracak yeni evinde?sevgiler çok çok...

      Sil
  5. Kırmızı ve beyazı mutfaklara çok yakıştırıyorum. Stencil, kurdele, doğal rafya hepsi çok yakışmış , sahibi güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  6. merhaba. hayran kaldım azminize . anladığım kadarıyla hiç kursa gitmeden muhteşem şeyler başarmışsınız . blogu gezmeye doyamadım.ellerinize sağlık. Ben de sizin gibi çalışıp, akşamları hem kafa dağıtmak hemde tv izlemediğim için boş vakit değerlendirmek için başladım ahşap boyamaya. ama sizin yanınızda henüz çırak bile sayılmam. ancak gördüğümü yapıyorum şimdilik. 5-6 tepsiden sonra bir arkadaşım bu ekmekliği istedi benden . kısmetse birkaç güne başlayacağım. sorularım olursa yardımcı olur musunuz ?
    görüşmek üzere.sevgiler. Emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel hoş geldin güzel sözlerinle beni çok mutlu ettin.Kursa gitmedim google amcaya sorduğum her şeyde karşıma dekupaj sözcüğü çıkıyordu bir araştırdım ki aşık oldum bulaştım bu işlere çok da iyi yapmışım.Zamanla elin alışacak, zevkin çalışmalarına yansıyacaktır çok güzel şeylerle karşılaşacağımız kesin yaptığın cicileri paylaşacakmısın peki görmek isterim.Ekmekliğe gelince elbette her daim buralarda yardım için bekliyor olacağım sevgiler...

      Sil
  7. tabi ki paylaşırım ama acemice şeyler. hatta dün gece bir tepside timsah çatlatmayı deneyeyim dedim. hala zımpara yapıp başa dönmeye çalışıyorum . eşim doktora gitmek istermisin diye sordu :)))))) o dereceyim yani. ancak burdan nasıl resim paylaşılır onu bilmiyorum . blogunun diğer bir güzelliği de satış amaçlı olmaması .keyifle yapıp hediye ediyorsun . aynen benim gibi :) Emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyaması veya tekniği kötü olan tüm çalışmalarımı mumla eskitme tekniğiyle yeniliyorum tavsiye ederim tüm kusurlar ortadan kalkacaktır.Teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  8. elimde 2 çeşit kırmızı var. bayrak kırmızısı -kan kırmızı hangisini kullanmalıyım sence. kırmızı boyaya başlamadan bir kat astar atıyor myuz direk kırmızı ile olaya girişeyim mi ? Emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kutuda çilek kırmızı kullandım astar boya atmakla uğraşmıyorum canım direk istediğim renge boyuyorum kapanana kadar.Bayrak kırmızı açık, kan kırmızı koyu renkse koyu kırmızı daha iyi duruyor bence zevk meselesi tabii.Kolay gelsin.

      Sil
  9. selaammm yine ben . :) sıra geldi harflerin üstündeki pitikarelere. bulduğum desenleri a4 e basırtırdığım zaman çok büyük oluyor. onları nasıl yaptın diye sorsam :) Emel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emelciğim hep gel sen mutlu ettin beni önce ben anlatayım sonra da tam da bu konu hakkında resimli anlatan arkadışımın sayfasına göndereyim seni.Ben şahsen pitikare deseni bir sayfa çıktı aldım.üzerine el yordamıyla istediğim büyüklükte yazıyı kurşun kalemle yazdım.Çizdiğim yerin içnden keserek kalem izinin artık kağıtta kalmasını sağlayarak harfleri çıkarttım seramik hamuruna kabartma yaptım.Sonra sevgili esraakın blogspot.com adresinin sahibi Esra' nın bu konuyla ilgili bir yayınını gördüm çok pratik geldi bana onun sayfasında etiketlerde arayarak uygulamayı görebilirsin göremezsen de şöyle anlatayım.desenli kağıdın tersi beyaz yüzüne alfabe stencılını koyarak harfleri ters olarak çizip kesiyorsun bu kadar.daha önce harfi dekupaj olarak aldım çok büyük oldu bu iki yoldan sana kolay geleni seçebilirsin.sevgiler...

      Sil
  10. canım çok sağol. ben başka bir şekilde (kolay yoldan hallettim ) veeee kopya ekmekliğim bitti. sadece kurdelası eksik. yakında resimleri kızmazsan paylaşırım . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Emelciğim neden kızayım arkadaşım aksine sevinirim zaten blog açma sebebeim birilerine ilham olabilmek merakla beklemekteyim.Yalnız o kolay yolu da paylaşırsan çok mutlu olurum.sevgiler...

      Sil
  11. Gerçekten harika olmuş, ellerinize sağlık, benim de kızkardeşim ilgileniyor böyle ahşap boyama ile... aslında ona göstermeliyim eminim o da beğenip benzerini yapmak isteyecektir))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir şeylerle uğraşmak insanı çok rahatlatıyor sağlıcakla...

      Sil
  12. Merhaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık satış yapıyormusunuz

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim sevgili Unknown.Ham malzemelere kolayca ulaşamadığım için satış yapamıyorum her şeyi internet mağazalarından alıyorum fiyatın yüksekliği,kargosu derken maliyeti çok yüksek oluyor bu da ne alıcıya ne bana kazanç sağlıyor uzattım biliyorum ama ne yapayım canım yaramı deştiniz.Hasılı hobiciyim sipariş edileni değil canımın istediğini boyuyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil