22 Eylül 2015 Salı

ahşap boyama kolaj tepsiler...

Herkese merhabalar. Uzuuuun uzuuun aralar veriyoruz hepimiz, böyle olunca nerden başlayacağımı bilemiyorum.Yine kafamdaki işler birbirine girdi yıllardır keyifle izlediğim chalk paint çalışmalarına bulaşmak istiyorum.Türkiyede de satışa sunuldu nihayet araştırdım soruşturdum hazırlıklara başladım.İş çok önce mobilyalarıma yeni kulplar sipariş ettim.Büyük parçalar sökülecek,tamir gerektirenler onarılacak ayyyy çok heyecanlıyım.Ben diyeyim iki ay siz deyin üç ay sürer benim bu maceram.Umarım hayal kırıklığına uğramam.Neyse günün konusuna dönüyorum böyle çok tatlı renklerde tepsiler boyadım efendim başka şehirlerden blog arkadaşlarımdan hediye gelen çok tatlı resimlerle kolajlar yaptım.


Ne güzel  insanlarsınız ya baktılar bende ses soluk yok malzeme stoğu bitti diye düşünüp bir sürü resim peçete göndermiş canım Elif''im Tanıyormusunuz onu geridönüşüm aşığı Elfçe DİY DİY den bahsediyorum.Bloğuna bakmak isterseniz tık tık...



Pembeleri mavileri ne çok severim onlarca tepsi boyadım hala sıkılmadım bu renklerden, hele de romantik görsellerle doluysa içi dışı, şaşıyorum kendime çok maymun iştahlıyımdır aslında.Bu pembe olanı mumla eskitme, antik eskitme teknikleriyle eskittim. 

       
             Bu mavi olanı da turkuaz bebe mavi ve beyaz ile kat kat süpüre süpüre boyadım çok şeker bir görüntü elde ettim.Sahipleri belli değil öylesine boyadım işte.Bir sürü de fotoğraf çektim.


Bayram yaklaşıyor tatil de uzun oh mis .Hepinize mutlu bayramlar diliyorum her gününüz sağlıkla huzurla bayram tadında geçsin sevgiler....





13 yorum :

  1. Her ikisi de çok hoş canım. İyi ki uzakta da olsa sizi düşünen dostlarınızın olaması ne güzel. Size de hayırlı bayramlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebnem bayramın mübarek olsun.sevgiler...

      Sil
  2. Ellerine sağlık canimbenim çok güzel olmus paylasimin icin tşkler sevgimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamze bayramın mübarek olsun öperim yanacıklardan.sevgiler...

      Sil
  3. Ne güzel pastel renklerle yapmışsın ne güzel kolajlar ortaya çıkmış ellerine sağlık. Chalk paintin Türkiye'ye gelmesine çok sevinenlerden biri olarak çalışmalarını dört gözle bekliyorum kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im çok teşekkür ederim güzel arkadaşım hem yorumun için hem cici dekupaj kağıtları ve peçeteler için, chalk paintle bir deneme yaptım bile bilahare paylaşacağım canım,bayramın mübarek olsun.sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel pastel renklerle yapmışsın ne güzel kolajlar ortaya çıkmış ellerine sağlık. Chalk paintin Türkiye'ye gelmesine çok sevinenlerden biri olarak çalışmalarını dört gözle bekliyorum kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel pastel renklerle yapmışsın ne güzel kolajlar ortaya çıkmış ellerine sağlık. Chalk paintin Türkiye'ye gelmesine çok sevinenlerden biri olarak çalışmalarını dört gözle bekliyorum kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş görünüyorlar, ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim Beyza.sevgiler...

      Sil
  7. Hangisini daha çok beğendiğime karar veremedim bu sefer ki :) Gıcıkkkk eskit bakalım . Bize de gelecek eskitme sırası :) Öpüyorum çok çok. Geçmiş bayramın kutlu ve de mutlu olmuştur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Artık senden de bekliyorum eskitmeleri bak şişeler üzerinde denedin bayılttın harikalarınla beni,artık ahşaplarda sıra.Senin de bayramın güzel geçmiştir inşallah her günün bayram neşesinde olsun öptüm canım.

      Sil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil