29 Ekim 2016 Cumartesi

cam boyama kavanozlar...


               Herkese merhabalar.Umut dolu huzurlu bir hafta  geçirmenizi diliyorum.Çok yoğun  geçiyor benim günlerim.Çocukların okulu, dersi, ödevi ayrı dert,  ev işleri, idaresi ayrı dert, iş yeri sorunları  ayrı dert. Eeee bu kadar stres kaynağıyla boğuşurken bir bahane arkadaşımın doğum günü münasebetiyle daldım boyama işine.


         Duydum ki bu kız amerikan mutfak tarzı oturma odası koltuklarını değiştirip mint pembe renkleriyle döşemiş.Bir iki aksesuar da benden olsun istedim.Bu cici kavanozları boyadım.Birine ellerinle hediye hazırlamak, paketi açtığındaki mutluluğunu izlemek çok keyif veriyor insana. Arkadaşım da çok beğendi o da ben de mutlu olduk. Uzun sağlıklı ve mutlu bir ömrü olsun inşallah.


Nasıl yapıldığını daha önceki yazılarımda paylaşmıştım.Merak edenler etiketler kısmından cam boyama yazıp detaylı anlatımlarımı okuyabilir.


Bizim buraların en güzel mevsimidir sonbahar.Bu kez güneşin doğuşunu görelim.Fotoğraf çekmek çok keyifli bir iş bu konuda kendimi geliştirmeliyim.Bu günlük benden bu kadar.sevgiler...



3 yorum :

  1. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Güzel ve Kültürlü.sevgiler...

      Sil
  2. Çok güzel çalışmalar Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil