4 Ocak 2014 Cumartesi

çanta gazetelik...

      Herkese güneşli ve sıcacık bir gün diliyorum...Yeni boyadığım çanta gazeteliğimi paylaşmak istiyorum, buyrun resimler

Bu resimlere bayılıyorum.Sevgili Ece AYMER' den gelenlerden...Henüz tanışma fırsatım olmadı ama onun atölyesinde çalışmak en büyük hayallerimden.Nette gezinirken tesadüfen gördüm onların çalışmalarını ve ben de başladım boyamaya...Kendilerine sonsuz başarı  diliyorum.Gerçekten büyük bir  hayranlığım var ona...

 Şu gördüğünüz objenin ipine astığım aksesuarları Graphig 45 kağıdından tırtıklı makasla kestim,  seramik hamuruna yapıştırdım.Sonra arka tarafını çevirip farklı desende kağıdı yapıştırdım.Binevi  kendi etiketimi kendim yaptım.Kenarları da kahverengi antiquin ile boyadımve eskittim  hamur görünmesin diye..Kutunun her iki tarafına farklı resimleri dekupaj yaptım.Yine farklı etiketler taktım tabi ama en kısa zamanda hazır etiketlerden edinicem.Boyadığım tüm objelerde aksesuar kullanmayı nasıl sevdiğim anlaşılıyor  zaten.Dekoratif düğmeler,etiketler,metal aksesuarlar,danteller,fistolar,inciler bir çok çeşit var ama küçük bi yerde yaşıyorum,maalesef hiç bişey bulamıyorum.Ahşap objelerden tutun da boyalar, kağıtlar,peçeteler herşeyi  internet mağazalarından alıyorum.Binbir güçlükle yapıyorum boyama işini...offffffff tayinim çıksın artık burdaaaaaannnnnnnn...

Objenin içini hardal sarısına boyayıp kırık beyazla puantiyeledim.En son içini dışını kıyısını köşesini yağlıboya eskitme yaptım.Bir hafta kurumasını bekledim verniklemedim henüz ama paylaşmak istedim. 

 
ben çok sevdim bakalım kime kısmet olacak bu gazetelik...
 
Bir de craftın  olmazsa olmazı tavuk ve horozum var ama keçeden, onu da paylaşmak istiyorum umarım beğenirsiniz işte şöyle



 Bu günlük benden bu kadar herkese mutlu ve verimli bir gün diliyorum sevgiler...

6 yorum :

  1. Ece hanıma bende hayranım elinin değdiği her iş muhteşem oluyor.Çantada kullandığınız resim ve renk uyumu çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Tavuklarada bayıldım çok güzeller.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Mehtap Hanım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ece Aymer hayranlarından biride benim :)))

    Gazeteliğe bayıldım, Çok güzel olmuş, ellerine emeğine sağlık.

    Tavuk ve horoz da çok şirin olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Bu tarza bayılıyorum:) İnşallah en kısa sürede olmak istediğiniz yerde olursunuz. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dilekleriniz için teşekkür ederim Gülay hanım bu yıl geçti artık umutlar seneye inşallah.sevgiler

      Sil