14 Nisan 2014 Pazartesi

Bozup yeniden yaptığım kavanozlarım...

         Bir önceki yayında ilk sipariş işim kremalı kavanozlarımı paylaşmıştım.Bazıları hoşuma gitmemişti. Blog dostlarım  rahatsız edici olmadığını söylediler sağolsunlar ama içime sinmedi yine de  bozup yeniden yaptım bir  de küçük bir değişiklik yaptım işte böyle oldular.





Puantiye yapıp yapmama konusunda tereddütüm vardı hepsi yanyana dizilince iyi ki yapmışım çok şeker oldular.Arkadaşım da mutfağında çok fazla açık  bölüm olduğunu söylemişti.Güzel bir  enstantene olacak bunlar mutfakta.Umarım beğenir...  


sevgiler

8 yorum :

  1. Bunların hepsi de harika olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Öncekilerde güzeldi aslında ama içinize sinmedi herhalde bunlarda çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elif hanım ilk sipariş çalışmam, ne kadar az hata olursa o kadar iyi olur dedim ama çok yorucu oldu.Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Üzerindekileri nerden aldınzz?

    YanıtlaSil
  5. Üzerindeki derken kastettiğiniz şey minik kekler ve çikolatalarsa onları evde kendi hazırladığım seramik hamuruyla yapıp kurutup boyadım...Minik meyvelerle sözcüklerin yazılı olduğu kalpleri polimer kilden yaptım.Peçeteler atölye Nestugdan...

    YanıtlaSil
  6. merhaba krema efektini kendiniz yaptınız sanırım yanlış anlamadıysam tam ölçü nedir acaba verebilirmisiniz. internetten aldım mazemeleri ama çok pahalı ve baya gidiyo 1 kavanoza sizin yaptığınız krema efektiyse süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili adsız şu yayında tarifi ayrıntılı olarak bulabilirsin anlaılmayan birey olursa severek yardımcı olurum. http://megeos.blogspot.com.tr/2014/03/diy-kavanoz-yenileme.html .

      Sil