16 Kasım 2014 Pazar

küçük mutluluklar...

Herkese merhabalar mutlu sağlıklı bir hafta geçirmenizi diliyorum.Yayın yapamadım bir süredir zamanla yarışıyorum ama hep o kazanıyor ben yetişemiyorum kendime hiç zaman ayıramıyorum günler kısa çok kısa...Bazı arkadaşlarım merak etmiş mesaj atmış sağolsunlar özlemişler beni ben de ilk fırsatta geldim.Küçük çalışmalarla ilki bu kavanozlar. Aslında sevgili Basilyus resimli anlatım istemişti ama çekemedim aşamaları sabırsızlığımdan mıdır nedir başladı mı bitirene kadar aklım başımdan gidiyor ilerleyen günlerde inşallah resimli anlatımlı yazarım. 

Anamel boyayla boyayıp fırınladım.Sonra şu bayıldığım arayıp bulamadığım küçük resimleri hamur kabartma yaparak süsledim.Bu resimlerin bana gelişi acayip bir tesadüftü.geçen yıl ahşap boyama kursuna giden bir arkadaşım almış kurs bitimi elinde kalan resimleri bana verdi arasında bu resimleri bulunca hazine bulmuş gibi olmuştum.maalesef çok az kırprntılar kaldı.Çok yakışmıyor mu sizce de kavanozlara...iki kavanozum daha var aynı resimlerle hatta aynı renklerde devam ediyorum bitince onları da paylaşırım.
Hiç birşey bulamadığım ilçemizde bir markette görünce  kavanozları aldım stokladım dahası var  yani bu cicilerin.

Bu da kendi çapımda küçük bir kış manzarası minyatür çalışmaları çok çok seviyorum karın zaten hastasıyım keyfimminyatür  bloğunun sahibesi Gülay hanımın yaptığı minyatürleri görüp bir adım atmamak ne mümkün ben asla yapamam öyle ayrıntılı işler ama  yine de canım çekti bunu yaptım eğer hala kefetmemişseniz mutlaka  uğramalısınız.Böyle kocaman görünüyor ama aslında küçücük bir küre biyük bir portakal büyüklüğünde.Ağacı kuruttuğum üzüm salkımı çöpü,ev ve kardanadam polimer kil,biraz seramik hamuruyla zemini yapıp üstüne kalıcı kar spreyi sıktım. 


Başucuma koydum hayatım boyunca iki ya da üç kez kar gördüm. dokundum, oynadım içimdeki çocuğa hediyem olsun bu kar manzarası.







Ben çok sevdim umarım beğenirsiniz sevgilerimle...

20 yorum :

  1. Ezem hanım, harikasınız:)) Çok ama çok mutlu oldum. Keşke devam etseniz. Siz benden de küçük çalışmışsınız. Ben 1:12 ve 1:24 çalışıyorum. Bu, 1:48 gibi duruyor. Ben bu kadar küçük hiç çalışmamıştım. Birini, bir konuda heveslendirmek çok güzel bir duyguymuş:)) Buna " çoğalmak " denir. Siz beni çoğalttınız yeni bir blog açmama neden oldunuz. Sayenizde yeni bir ufkum oldu. Ben de sizi bir nebze olsun çoğaltabildimse ne mutlu bana:) Kavanozlarınıza gelince yine harikalar yaratmışsınız, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel sözlerinizle beni onurlandırdınız Gülay hanım sizinle başladı minyatür hevesim tekrar denemek isterim ne kadar candansınız sıcacık çok teşekkürler sevgiler...

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım, gerçekten de çok güzel olmuş kavanozların. Minyatür konusundaki cesaretini de takdir ettim. Minik minik çalışmak ciddi sabır işi. Gülay Abla bu konuda örnek alınası biri, ben de keyifle izliyorum yaptıklarını. Sen de elindekileri çok iyi kullanmışsın, bravo diyorum arkadaşım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım arkadaşım uzaktan takip ettiğim hayran olduğum arkadaşım bana ne güzel yorum bırakmış kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  3. Gerçekten de bu işlere diyecek tek kelime; ha-ri-ka olmuş!
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ersin hoş geldin sefalar getirdin...

      Sil
  4. bayıldım ezemcim:) çok güzel ne şirin olmuş bu küre, kavanozları ardında bıraktı o derece yani.. kavanozlara haksızlık etmeyelim tabi ki onlarda gayet profesyonel olmuşlar..
    hayatım boyunca bikaç kere kar gördüm sadece diyince benimde kar'ı görmediğim bir kışımın hiç olmadığını anımsadım..
    mutlu mesut bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuşum kara hasretim evet ama üç günden fazla çekilmez :) sevgiler...

      Sil
  5. Züleyha süper olmuş bunlar durdun durdun yine bizim ağzımızı açık bırakmayı becerdin yani minyatüründe çok ciciş olmuş ellerin dert görmesin canım.Sebuş unda yazdığı gibi bizimde karsız kışımız geçmedi kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim aslında yapıyorum bir şeyler ama paylaşmaya fırsat bulamıyorum motor takıyorum yine de yetmiyor arkadaş devamı var beklemede kal lütfen kucak kucak öpücük...

      Sil
  6. Çok güzeller canım kavanozlar:)Minyatürün de üstesinden geleceksin inşallah:)kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım korkarım o na da bulaşıyorum evin heryeri malzeme doluuuuuu.sevgiler...

      Sil
  7. Cok guzel olmus kavanozlariniz bayildim.Kar kuresi de super.Ilk deneyim oldugu halde cok basarili.Ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için.sevgiler...

      Sil
  8. Ben nasıl kaçırmışım bu ve önceki güzellikleri Züleyha cığım, ellerine sağlık kavanozların harika olmuş. Adaşıma katılıyorum sen minyatüründe hakkından layığı ile gelirsin :)) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanım sizi buralarda görmek bana çok iyi geliyor yine gelin.sevgiler...

      Sil
  9. Kavanozların güzelliği gene beni hevese getirdi, ama minicik mutfakta artık yer yok, hoş... belli de olmaz :))))
    Amaaa... o küreye ba-yıl-dımmmm :) Hemen bir kürem var mı diye düşünmeye başladım, bulmam lazım, bodruma bir ineyim yarın, çok kıskancımdır böyle, bilmezsin seeen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimbilir ne güzellikler çıkar elinden ben de boyayıp vernikleyip dolduruyorum mutfağa seyre doyunca hooop sandığa bazaya, yapsan da bir küre gözlerim şenlense bekliyorum bak.sevgiler...

      Sil
  10. Arkadaşlar gibi kar küresine bende bayıldım ne kadar güzel olmuş tabii kavanozlarda öyle ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap hanım mutlu ettiniz beni.sevgiler...

      Sil