28 Kasım 2014 Cuma

neşeli magnetler...





İyi akşamlar mutlu  bir hafta sonu diliyorum.Hobi işleri için oldukça verimsiz bir  haftayı daha atlattım.Günlük rutin beni çok yoruyor kendimi mutlu etmek için sanat kilinden sevimli magnetler  yapıp hediye ettim.



Çok şey konuşasım var ama  zamanım yok malesef birde oğlum için kulak pamuğu kutusunu renkli desenli bantlarla kaplayarak masa üstüne çöp kutusu yaptım  sadece  açtığı kalemin atıklarını dolduracak kalem  açma bahanesiyle  derste yaptığı yaramazlıklar  yüzünden çöp kutusuna gitmeyi yasaklamış öğretmeni haklı olarak.Anne yüreği kıyamadım  mazallah cebine  falan doldurmasın.

sevgiler...

16 yorum :

  1. Çok tatlılar ya :) Acaba ben de kıvırabilir miyim bu sanat kili işini ne dersin Züleyha Abla ? :)
    Aaa o bantlar Tchibo'dan mııı? Kesinlikle katalogtakinden çok çok daha güzeller. Oysaki ben zaten o kadar da güzel değil desenleri diyerek kendimi avutmuştum :( Uzun süre hobi malzemesi almaya tövbekar oldum da :):) Sen güle güle kullan, harika şeyler yapacağına eminim :) Paket süsle, tebrik kartı yap, hediye etiketi yap, ayraç yap benim yerime de yap yani, ben hayran hayran izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.Tabi sanat kilinden çok güzel şeyler yapabilirsin ben en çok magnette sevdim Çok hafif oluyor.Renkleri de harika hadi dene de paylaş, Bantlar Tchibodan çok tatlılar o saydığın şeylerin hepsini yapmak istiyorum.Bu bantların desen serisi kartonları da aldım bekle bekle ne ciciler yapacağım.öpüyorum seni abla abla kucaklayarak.

      Sil
  2. Yani minicik minicik nasıl bir şirinlik, nasıl bir sabır ve beceri, helal olsun arkadaşım. Bende beyaz aldım sadece denemelik bir iki küçük gül yaptım, duruyor kenarda, kesinlikle meşakkatli bir iş :) ellerine sağlık, sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gülay hanım,çok güzeldir eminim gülleriniz.diğer renklerle karıştırarak sonsuz renk seçeneği elde edebilirsiniz bu da fikir olsun cicişlerinize.sevgiler...

      Sil
  3. Magnetler çok sevimli, rengarenk. Oğlanın kutusu, çöp kutusu için çok şık olmuş :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim arkadaşım sevgiler...

      Sil
  4. İnsanın her yaptığı mı güzel olur, maşallah sana. Her çalışmana güzel yüreğini de yansıtıyorsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esracığım güzel sözlerinle beni yüreklendiriyorsun.sevgiler...

      Sil
  5. Muhteşem magnetler yapmışsınız, ellerinize sağlık. Kutuyu süsleme fikinizse şahane:)) Annelik acayip bir duygu değil mi? Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülay hanım hem öğretmenimizi haklı görüyorum hem de yavruya kıyamıyorum nasıl bir çelişki değil mi? sevgiler...

      Sil
  6. Bayıldım canım, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Baharcığım.sevgiler...

      Sil
  7. Magnetlerde çöp kutusuda çok tatlı olmuş :) Ne güzel el beceriniz var yaratacılığınız var eviniz için güzel güzel şeyler yapıyorsunuz bende ikiside yok :)
    Bu arada takipteyim banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoş geldiniz ben de bir kahveye geleyim o zaman :) sevgiler...

      Sil
  8. bunları görmüş yorum yazmıştım fakat malum uçup gitmiş:))
    bu minicik çalışmalara bayıldım. buzdolabının yüzü gülmüş:))
    hele o kalem açma kutusu şahane:))
    eline sağlık, kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım ziyaretin çok mutlu etti beni buzdolabı çok mutlu da benim kızlar başına bela oldu ne magnetlere ne buzdolabına huzur yok.sevgiler...

      Sil