22 Kasım 2014 Cumartesi

Renkli işler...

Herkese günaydın mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum. Geçtiğimiz haftayı kuzularımın öğretmenlerine küçük el yapımı hediyeler hazırlamakla geçirdim.Çocuklarıma kazandırdıkları tüm güzellikler için onlara sonsuz teşekkür ediyorum.Bunlar  cici  kavanozlar çok keyifle çalıştım.
 

Öğretmenlerimizden ikisi erkek.Onlara hediye hazırlamak daha zor oluyor seçenek sınırlı benim de imkanlarım sınırlı.Ben de şu aşağıdaki çerçeveleri  hazırladım.Peçete dekupaj ve yağlıboya eskitme aslında bunlar sevgili eşlerine hediye oldu galiba.

  Peçeteyi bütün olarak uyguladım çok zorlandım
 Resimdeki ayrıntılara bakarsak bütün olarak dekupaj yanlış bir yol oldu sanırım peçetedeki mürekkep resmi başaşağı görünüyor ben yaptım siz yapmayın diye söylüyorum peçete elimde  tekti farkettiğimde de  çok geçti.Göze çok batıyor mu bilmiyorum.
 Bu tepsi oğlumun öğretmeni için çok tatlı doğal bir bayan daha önce paylaşmıştım bu tepsiyi.Peçete  dekupaj ve beyaz yağlıboya uygulaması yaptım.
 Bu da paketlerimiz.Kızlarım tam gün kreşteler  öğleden önce erkek öleden sonra bayan öğretmenleri var.paket sayısının fazlalığı ondan.
 Bakın paket  kağıdım  yetmeyince gazete  kağıdından paket yaptık  birine üstüne de sevgili Esra  AKIN ın geçenlerde yapımını paylaştığı kumaş ve  keçe çiçekler vardı onu gazete kağıdından yaptım pek beğendim.Aslında şu craft  kağıdından hazırlanan  paketlere bayılıyorum ama  bulamıyorum köyde hayat zor.Hediye paketlemek de sanat öyle şık paketler var ki insan  nasıl kıyıp  yırtar.Ben bu  kadar becerebildim.
 Erkek öğretmenlerimiz için paketlere kartondan kravat yapmaya çalıştık.
 Bir de bayan öğretmenlerimize amatörce tebrik kartı hazırladık.Ataçtan elbise askısı kağıttan elbise.Folklör öğretmenimiz için.Ben bu işleri yaparken  afacanları oyalamak zor oluyor haliyle onlarda öğretmenlerine  tebrik notu  yazdılar anne yardımıyla.
 Senin yan  yatan Ğ ni sever annen.Umarım  okuyabilir öğretmeni.
 Bu da ingilizce öğretmenine polimerde daha önce hazırladığım minik anahtar  ve bir düğme kullandık.
 Küçük kızımın okunaklı yazması mümkün  değil tabi aslında okula başlamadan yazı yazmaya  çalışmaları doğru değil resim yapın onlara sevginizi anlatan dedim hep resim hep resim bebekmiyiz dediler kıramadım yazdırdım
Şu yazıdaki sevimliliğe bakarmısınız oraya kondurduğu bir kalp ekliyle ne demek istediği anlaşılacaktır zaten  hadi bulun  bakalım kalp nerde ama  eğri büğrü öperim  o kalbi beklentisiz sevgi ne kadar masum ne kadar büyük mutluluk.Umarım beğenirsiniz.Sevgiler dostlarım

22 yorum :

  1. Ellerinize sağlık ama en çok yüreğinize sağlık:) El işlerinize mi bakayım yoksa paketlerine mi şaşırdım. Her şey harika:) O yazıları yazanları ben YE-RİM! Bu arada çerçevelerde bir anormallik göremedim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülay hanımcığım değerli öğretmenim kimbilir nasıl güzel insanlar yetiştirdiniz o güzel yüreğinizle öğretmenler gününüz kutlu olsun.sevgiler...

      Sil
  2. Yani hangisini desem hepsi birbirinden şahane ama alınmazsan en şahanesi yazılar :)) Öğretmenleri çok şanslı, ellerinize sağlık hepinizin Züleyha cığım, sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanım alınmam ben de çok sevdim yazıları küçücük kalbinde kocaman sevgileri var herkesi,her şeyi sevmeyi sığdırıyorlar oraya masumiyet.sevgiler...

      Sil
  3. Bunlar mı amatörce? Yapmayın... Hepsi birbirinden güzel. Hele o paketlerle tebrik kartlarına bayıldımm :) Nasıl imrenerek baktım anlatamam ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım beğendin mi çok mutlu ettin beni hadi sınavlarını bitir de cici kartlarını ya göster bize.sevgiler...

      Sil
  4. Canım ne güzel işler çıkarmışsın 0rtaya.maşallah sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım öğretmenler günün kutlu olsun maharetli öğretmenim.saygılar ve de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  5. Hepsi birbirinden harikalar, ellerinize sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacığım.sevgiler...

      Sil
  6. Size göre neresi amatör bilmiyorum ama, tek bildiğim profesyonel bir sevgi ile hazırlanmış. O yüzden ortaya bu birbirinden güzel hediyeler çıkmış. :)
    Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ersin hepimize nasib olsun çocuk bakışındaki sevgi.yüreğine sağlık.

      Sil
  7. Bu postu haftanın en güzel postu ilan ediyor ve bu kadar duygu yüklü bu kadar anlamlı el emeği göz nuru hediyelerle donatılmış bu posta tebriklerimi iletiyorum..
    yoktan varetmek buna denir!
    herşey mükemmel,,
    ellerine sağlık,
    o evdeki küçük afacanları da benim yerime bi sıkıştırıver olurmu,
    öperim çokça..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok doğru öyle duygu yüklüyüm ki yorumunu okurken gözlerim doldu çok teşekkür ederim beni böylesine mutlu ettiğin için.Sıkıştırırım tabi bir ara kendi hazırladıkları kartı da paylaşacağım hem de vintage tarzı yapıyor.

      Sil
    2. ben seni görmeden sevdim!
      iyi ki tanımışım..
      duygu yüklü anne öperim..

      Sil
    3. Ben de seni seviyorum çok tatlısın herzaman desteksin varlığın için çok teşekkür ederim canımmmmmmm

      Sil
  8. Peçeteyi bütün olarak yapıştırmak işkencedir resmen ama seninki çok güzel olmuş ben bir hata göremedim.o yazıları yazan elleri de ısırasım geldi minnaklar öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifim basilyus yöntemiyle denedim poşetle ovalayarak aman ne zormuş arkadaşım peçete katlandığında dört tarafta aynı desen var ya bütün açıldığında bazı desenler ters başaşağı duruyor belki ben yaptım diye kusur görüyorumdur.sen öyle diyosan içim rahat.bizden de öpücükler.Kızlarım öpücükleri çok sever .

      Sil
  9. Canım, hediyeler ayrı güzel, paketleri ayrı bir güzel. Boyama çalışmalarını zaten çok beğeniyorum, kartlara ve paketlerin süslemelerine ayrı bayıldım. Külah çiçek kağıttan da pek güzel oluyormuş, senin de çocukların da ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esracığım farkında değilsin arkadaşım ama hobi dünyama çok şey kattın öğrettiğin herşey için çok teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel :) Bayıldımmm :)
    Elinize sağlık :)
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.benden de kocama sevgiler...

      Sil