21 Nisan 2016 Perşembe

ahşap boyama katlı kutu...



Herkese merhaba.Mutlu bir gün geçirmenizi diliyorum.Havaların ısınmasıyla hafif kıpırtılar yaşamaya başlamışken yeni bir çalışma daha paylaşayım istedim.Mor, pembe, sarı canlandırsın bizi renkler. Eritsin içimizdeki karanlıkları.Ahşap boyama kutu, asansörlü bir gözü ve çekmecesi var. 



üstünde yine bantla çizgi çalışması yaptım.Kalp şekli ahşap elimde vardı sonradan kutuya monte oldu.



Her yerine dekupaj yaptım.Renkli çiçekli , ister takı ister dikiş ister makyaj kutusu amacı ne olursa olsun işlevsel oldu.


İçini açık bir sarıya boyadım.Sarı ile moru birlikte çok yakıştırıyorum.Umarım beğenirsiniz.Sevgiler...


2 yorum :

  1. Sarı ile mor çok yakışmış. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Vay vay benim gibi kayıplardaymışsın arkadaşım. Bir gelmişsin pir gelmişsin. Her amaca uygun cok cici bir kutu olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil