17 Nisan 2016 Pazar

Polimer kil ile kavanoz tasarımı...


              Herkese haftalar sonra bir kucak sevgi ile merhaba.Aslında hep aklımda kalbimde buralarda yazmak, okumak ama gerek ülkecek içinde bulunduğumuz sürec, gerekse hastalıklar, kısacık günler, yoğun işler beni ayırdı çok sevdiğim blogdaş dostlarımdan.İnşallah sonumuz hayra çıkar.




Bahaneler sıralamayı bırakıp konuya girmek istiyorum.Bu pinterestten ne çok şey ögrendim ben polimer kil merakım da orda gördüğüm harika tasarımlar ile başladı.Bildiğiniz konserve kavanozundan çay ve kahve kavanozu tasarladım.Kapakları tamamen hamurla kaplayıp kendi yaptığım polimer kurabiyecikler,minyatür fincan demlik vs. ile süsledim kavanozları önce anamel boyayla boyadım üstüne elle şekillendirdiğim harfleri yapıştırdım onlar da polimer kilden.




Bunları sevdiyseniz eğer diğer kavanoz çalışmalarımı da incelemeyi unutmayın lütfen.Yorumlarınızı, önerilerinizi merakla bekliyor olacağım.Bu arada yokluğumda merak eden, arayıp soran, bütün sosyal mecraalarda sayfalarıma girip çıkıp mesaj atan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız.Daha çoook şey yazmak istiyorum ama yine şu iş telaşı aldı aklımı başımdan.





Bu çalışmalarımla ilgili sormak istediğiniz her ne olursa seve seve cevaplarım umarım beğenirsiniz.Ha unutmadan instagramda ezemruveyda olarak dolanıyorum davetlimsiniz sağ üst köşedeki instagram logosuna tıklayıp bana ulaşabilirsiniz.sevgilerimi bırakıyorum.


8 yorum :

  1. Çok güzel olmuş canım,her zamanki gibi, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharcığım siz de olmasanız kendi kendime anlatıyorum zannediyorum yorumların çok kıymetli ben de neler kaçırdığımı görmeye geliyorum hemen.sevgiler...

      Sil
  2. Harika bir çalışma bu tarz hobileri olan insanlara bayılıyorum.eline emeğine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esmanur bu hobiler terapi işlevinde inanılmaz rahatlatıyor insanı özellikle içimin daraldığı zamanlar alıyorum elime fırçamı tavsiye ederim.sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gamzeciğim. Senden ses yok hobilerine küstün mü yoksa?Aman diyeyim bırakma.sevgiler...

      Sil
  4. nerelerdesin sen canım??
    özlettin kendini..
    ne hoş şeylerle geri dönmüşsün ama, yeniyormu bunlar:))))
    emeğine sağlık,
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşum burdayım ite kaka geçirdim koca kışı çok yoğun geçiyor günlerim.Gündüzlerin uzamasıyla bir fırsat döndüm aranıza.Yemelik değil seyirlik bunlar :) yemeliklerini de yapsam şöyle karşılıklı iki muhabbetle yesek keşke.sevgiler...

      Sil