31 Ekim 2013 Perşembe

ahşap boyama kuş evi

   yaşasın benim de artık bir kuşevim var...işte bu





 
Uzun zaman olmuştu bu kuş evini alalı ne yapacağıma karar veremiyordum, çatı alanı biraz büyük önünde büyük bir kuş silüeti var yanları küçük dekupaj yapmak istemedim, istediğim gibi fırçayla boyadım: el deseni boyamayı, inceliklerini bilmem herhangi bir eğitimim yok iki yanına farklı zemin boyadım, istediğim resimleri kurşun kalemle çizdim ince fırçalarla boyadım beğenilerinize sunuyorum...önü  de boyasam çok kalabalık olucak diye bakışan iki kırmızı kuş kondurdum çok aşık onlar birbirlarine çiçek uzatıyorlar belki de aşktan kızardılar.Çatıya ağaç dokusu uyguladım diyemem yapmaya çalıştım sadece birkaç kez yaptım bozdum sıkılınca bıraktım bu kadar olabildi işte.Ben gülümseyerek bakıyorum önünden her geçişimde umarım siz de beğenirsiniz sevgi,barış, mutluluk dolu günler herkese...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder