18 Ekim 2013 Cuma

Scrapbook kağıtlarıyla eskitme takı kutusu

       Herkese İyi bayramlar... sevgili  yeğenimiz tatlı Hayriye Senamız için boyadığım takı kutusunu paylaşmak istiyorum...evde yapayalnız geçirdiğimiz bayram günü ta uzaklardan gelen bizleri çok mutlu eden Hayriye Senamız için, kendisi biraz bilime-sanata-okumaya ve yazmaya meraklıdır bu yüzden bu desenleri seçtim, kutuyu önce sütlü kahveye 2 kat boyadım, resimleri dekupaj yaptım, kahverengi antiquin ile kenarlardan biraz eskitme uyguladım, vernikten sonra minik anahtarı ve kilidini de  boyayıp biraz dantelle süsledim ve yapıştırdım kız çocuğu olsun o kadar süsü değil mi ?Kutudaki resimler graphig  45 orjinal kağıtlarıdır.Seni çok seviyorum Sena GELİCİ güle güle kullan...




Bizler sevdik kutuyu umarım siz de beğenirsiniz.Bu akşamlık bu kadar...İyi akşamlar... 
 
Bu

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder