12 Ekim 2013 Cumartesi

hamur kabartma kapı süsü mü desem -hoşgeldiniz panosu- mu

       Yaşasın bayram tatili diyerek selamlıyorum herkesi ve bütün bayramların salı gününe denk gelmesini diliyorum.Bu akşam hamur kabartma, tamamlama, ctencıl,yağlı boya eskitme tekniklerini kullanarak çalıştığım kapı süsümü paylaşmak istiyorum.Ama ondan önce bi derdimi paylaşmak istiyorum.Ben bu blok olayında yeniyim çözmeye çalışıyorum ama arkadaş davet etmek vs. olaylarını da bilmiyorum.Ben böyle paylaşıyorum ama bakan var mı yok mu beğenen var mı eleştiren var mı bilmiyorum bi  insanın hiç izleyicisi olmaz mı canım.Ne bi yorum...  üzülüyorum ama...
      neyse yine de paylaşmak istiyorum tüm çalışmalarımı...

Siz böyle benim bilmiş bilmiş tamamlama yaptım dediğime bakmayın.Aşağıdaki resimde benim müdahale ettiğim yer belli o kadar yani.Yanları altı üstü yani...Kursa gitmedim sadece bu işle ilgilenenleri takiple, araştırmayla falan yapıyorum.Bi de sevgili leyla ablanın uzaktan yardımlarıyla.tekrar tekrar teşekkürler abla...Kara kedi uğursuzluktur diyenler nasıl ya diyorum size baksanıza şu şirinliğe...



         yazıyı bilgisayarda ayarladı aslıcım,çıktıyı alıp karbon kağıdıyla kalemle üzerinden giderek objeye çıkarıp içini boyadım...




 
Bu akşamlık bu kadar mutlu yarınlar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder