18 Temmuz 2014 Cuma

Anneme gidiyoruuuuuummmmmm

Herkese merhabalar.Tayinimin  çıkmaması beni üzüntüye boğunca eşim,aşkım kıyamadı bana bir sürpriz yaptı valizlerinizi hazırlayın memlekete götüreyim dedi.Bu bana çok iyi gelecek.Deniz kenarında muhteşem manzaraya sahip bir evde yaşıyorum canlarım bunu neden söyledim annemler yayla evinde yani dağda ben de oraya gidiyorum telefon çekmez internet bağlantısı yok yani tek iletişim aracı TV, bir süre uzağım  sizden.
  Beni merak etmeyin annemin kollarında çok iyi olacağım, aklım burada kalacak neler  kaçıracağım  neler.Herkes denize ben dağa hasret. Görkem  Bu fotolar da senin için, daha önceden söz vermitim hatırlarsan. Sevgiyle kalınnnnnnnn....

19 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bol enerji toplayıp döneceğim.sevgiler...

      Sil
  2. İyi tatiller,anne kokusu depolayın bol bol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel tekrar uğramışsınız bana özlettiniz kendinizi teşekkürler.sevgiler...

      Sil
  3. iyi tatiller, anne deniz kenarında da olsa yaylada da olsa koşarak gidilip, dizine yatılası bir varlıktır. bol bol öp kokla hasret gider:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da dediğin gibi yapacağım en çok da pazar gezmelerimizi özledim anneciğimle.sevgiler...

      Sil
  4. iyi tatiller canım kargon hazır ama gönderemedim dönünce haber ver göndereyim Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im çok teşekkür ederim canım Ben de seni ALLAH'a emanet ediyorum sevgiler...

      Sil
    2. canım döndünmü tatilden pazartesi kargonu yollayayımmı?

      Sil
    3. döndüm Elif'im ne kadar mutlu edersin beni poşetliğim yarım yapılmış işlemleriyle öylece bekliyor...sevgiler

      Sil
  5. İyi yolcuklar ve iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  6. Bazen hava değişimi çok iyi gelir, ana kucağı gibisi zaten yok, toplan gel, bekliyoruz seni..

    YanıtlaSil