2 Temmuz 2014 Çarşamba

polimer kilden el yapımı takılar...



Herkese hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum  Rabbim bütün dualarınızı kabul etsin.Malum yaz günleri iftarla sahur arası oldukça uzun bir zaman.temizlik yapayım desem halim yok,biraz gezip dolaşayım desem sıcaktan fena olacağım boş  boş oturayım desem nereye kadar.İşte bu sebeple beni mutlu eden şeylerle uğraşıyorum aslında çok fazla sayıda yaptım ama şimdi hepsinin resimleriyle bunaltmayayım sizi zaten çok fazla resimle uzun  bir   post oldu inşallah sıkılmazsınız ee  hadi  buyrun... 






 Bazı küpelerin üzerinde aşağıdaki  gibi karanlıkta parlayan kille süslemeler yaptım tam tatil  takısı oldu renkli ışıklar altında cıvılcıvıl.
 İskoç iğnelerini sevdiğim  figürlerle süsledim  sizce de çok sevimli  olmamışlar mı ?
 Benim gibi  çikolata dondurma  severlere....



Umarım beğenirsiniz çok üretiyorum ama paylaşamıyorum  zamanla yavaş yavaş yeni cicilerimle sizlerle olacağım sevgiyle kalın...

21 yorum :

  1. Çok güzel yine her biri, hiç sıkılmıyorum ben, çok eğlenceli takılar bunlar, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracığım çok mutlu ediyor beni bu tatlı yorumlarınız sevgiler...

      Sil
  2. Şeker gibi olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bunlar ellerine sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkür ederim Seher beğenmene sevindim sevgiler...

      Sil
  4. yine döktürmüşsün hepsi çok güzel olmuş iğnelerde ayrı bir sevimli olmuş yani bende yapabilirsem şu dondurmadan yapıp dondurma kaşığına yapıştırmayı düşünüyorum nasıl olur sence aslında ramazan nedeniyle fazla hasta yok işyerine getirip boş oturacağıma yapabilirim tabi becerebilirsem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa Elifim çok tatlı olur dondurma kaşığı ben de şu porselen kaşıklar için pasta,cupcake gibi şeyler yapmak istiyorum ama bilmem artık nasıl yapacağım İş yerinde boş zamanları değerlendirmek için elin alışsın diye yap boz yeniden yap fırınlamadan eve getiremezsin yumuşak hamur şekiller bozulur tatlım ama ev tipi fırın varsa işyerinde yap pişir oooooohhhhhh...

      Sil
    2. aletleri steril ettiğimiz otoklav vardı ama bozuldu onda yapardım şaka tabiki ama deneme maksadıyla yapabilirim elim alışıncada otomatiğe bağlar yaparım öptüm beybi...

      Sil
    3. ben de ilk zamanlar cebimde taşıyordum kendim oynuyordum bir de etrafımda belki gizli yetenek de bulabilirim diye zorla arkadaşlarıma verip bi şeyler yapmalarını istiyordum.Vardiyalı işlerde uzuuuun mesailerde çalışınca insanlar böyle arayışlara girebiliyor.

      Sil
  5. ellerinize sağlık rüveyda hanım çok güzel olmuşlar bende küçük çiçek figürleri yapmak istiyordum ama cesaret edemiyorum çiçekleri yapmak için özel ekipmanlarınız var mı acaba birde ben yaptığım figürleri poşetliğe yapıştıracağım fırnlamaan olmaz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem hanım hayır herhangi bir kalıbım yok canım hayal gücünü kullan ellerinden çıtpııtı çiçekler çıkıverir.Fırınlamadan olmaz havayla hiçbir şekilde kurumuyor polimer kil mutlaka fırınlanmalı. Tahtakale hobi adında online mağaza var orda havayla kuruyan renkli seramik hamurları var onlar senin işine daha çok yarayacaktır.

      Sil
  6. ellerinze sağlık rüveyda hanım hepsi çok güzel olmuşlar küçük çiçek figürlerinden yapmak istiyorum ama cesaret edemiyorum figürleri yapmak için özel aletleriniz var mı birde ben yaptığım figürleri poşetliğe yapıştırmak istiyorum fırınlamadan omaz değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık süperler... Ben de beklerim Kafa Dergi adındaki bloguma, sevgilerimi sunuyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim geldim gördüm beğendim...

      Sil
  8. Buna, ancak şapka çıkarılır:) Harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülay hanım bu ho yorumlarınız neşelendiriyor beni:))

      Sil
  9. Terlikli ayaklara bayıldım :D Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yazımızı neşelendirsin bu abzürt takılar...sevgiler

      Sil
  10. ne güzel yapmışsınız,benim de yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ziyaretinizle mutlu ettiniz beni sevgiler...

      Sil