8 Temmuz 2014 Salı

zülüşçe bilezikler yaptıım.

Herkese merhabalar.Uzunca bir ara verdim uzuuuun ve bol resimli bir yayın hazırladım  yine umarım sıkılmazsınız.Uzun  boylu bir bayanım İnce ve uzun kollarıma yakıştığını düşündüğüm renkli bilezikler yaptım.Aralardan sevdiklerimce yürütülenler  olacağına emin  olduğumdan bir sürü yaptım. 

 Hepsi birbirine uygun renklerde seç birini  bir onunla bir öbürüyle kombinle tak  takıştır  cici bici...Sizin  için bir kaç kombin yaptım aşağıda ama daha birçok seçenek var o günki ruh hali ve kıyafet seçimine bağlı.

 Evet eğri büğrüler farkındayım ama rahatsız değilim dışarıda satılanlar içinde de  eri büğrüler yok mu sanki.Önemli olan  kendi zevkini yansıtan kendi  cicilerini yapıp kullanmanın  verdiği mutluluk. Maaliyet  boyutu da  cabası ben çok daha ekonomik  fiyatlarla sahip oluyorum ne  güzel eşim  de mutlu  hiç olmazsa takı masrafından  kurtulduk bir de dikiş öğrensen  de bi ton para harcamasan diye takılıyor :)


 Bu da  kedili küpeler daha önce köpecik  yapmıştım kulağımda duruşunu  da  göstermek isterdim ama foto  çekemedim,Onun  yerine internette bulduğum kulak sahibinden de özür dileyerek aşağıdaki resmi paylaşmak istedim.
 Çok sevimli değil  mi?
 Bir iki minyatür de yaptım bu küçük yaban mersinli turta hiç  yedin mi diye soranlara  yemedim ama yüzük yapıp taktım diye bir  cevabım  olacak.
 Bu da minik çilekli çikolata soslu kek...

 Bunlar da çivi küpelerim.


Seviyorum  polimer kille oynamayı her  gün mutlaka bir kaç parça yapıyorum yabancı sitelerde  öyle ustalar  var ki ağzım açık  kalıyor  benimki amatörce hobi işleri varsa kusurlarım affola hepinize hayırlı ramazanlar dileyerek kaçıyorum sevgiyle  kalın.

16 yorum :

  1. Her biri birbirinden şirin olmuş ve sana tamamen katılıyorum, insanın kendi emeğini taşıması kadar keyf vermez hiç bir hazır ürün. Mutlulukla güzel günlerde kullan, yaban mersinli turtanı kapabilirim ona göre :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Cafemola elbette senin olsun adres vermen yeterli sevdiysen hediye etmek isterim onu da başkalarını da canım.

      Sil
  2. her biri birbirinden güzel ve şık olmuş.hele kedişli küpeye bayıldım.bravo diyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kedi figürünü de canlısını da çok seviyorum.sevgiler...

      Sil
  3. hepsi çok güzel olmuş ama favorim tabiki kedi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Elifim teşekkür ederim ben de seviyorum kedişi.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. O bileziklerden sana kalan olursa iyi :)) Ellerine sağlık hepsi çok sevimli ve hoş. Minik minik nasıl da uğraşıyorsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yaz misafirlerimi bekliyorum onlar alsınlar yine yaparım çok keyif alıyorum ayrıntılı işlerden...

      Sil
  6. Ellerinize sağlık hepsi inanın birbrinden sevimli birbirinden güzel :) Güle güle kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. turtaya bayıldım :D uzun süredir polimer kille oynamadım iyi hatırlattın :) hepsi harika olmuş ellerine sağlık. Özellikle bileziklerin doğallığı çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Seden sen de minik pastalar yapıp ahşap bir saatte kullanmıştın biliyorum ben seni hadi yine al eline polimer killeri diğer harika işlerinin arasına saklama içindeki cevheri gözlerimiz bayram etsin:)

      Sil
  8. O kedişlere öldüm bittim.. Ama hepsi birbirinden güzel..
    Bloğunuzu takipteyim bundan sonra..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoş geldiniz kedileri çok seviyorum mır mırrr. Kızlarımın alerjisi var kedi alamıyoruz evimize bu minileri seveceğiz artık.sevgiler...

      Sil
  9. Hepsi çok güzel ve sevimli,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil