17 Temmuz 2014 Perşembe

polimer killerden yapılanlar...

Herkese merhabalar.Hayal  kırıklığı içinde dün bütün gün polimer kil  incik boncuk uğraştım durdum uzuuuuuuuun  süredir beklediğim tayin olayım vardı hatırlarsınız.Olmadı olamadı maalesef bir yıl daha  Aydıncık'tayım ücretsiz iznim Kasım' da bitiyor ama galiba Eylül' de başlayacağım  işe.Neyse ben dağıldım konuyu da dağıttım.Paylaşılmaya değermiydi bilmiyorum ama aşağıda gördüğünüz  bileklikleri yaptım.Biraz polimer kil,deri ip ,incik boncuklar.Eldeki malzemelerden.Belki denemek isteyenler vardır fikir olur diye paylaşıyorum.











Umarım beğenirsiniz sevgiler...

2 yorum :

  1. Bileklikler çok hoş görünüyor. Zaten takılardan en çok bileklikleri seviyorum :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hooşgeldin elbette ben de gelirim ziyaretine.sevgiler...

    YanıtlaSil